صنعت حمل و نقل خوشنامی و تعهد را دلیل امضای تفاهم نامه توصیف کرد

کامیونداران زیر چتر حمایت بیمه دی

به گزارش پول نیوز ، اقتصاد در یک چرخه شکل می گیرد که هر بخش مسوولیت خاص خودش را دارد، اما تمامی بخشهای اقتصاد به یکدیگر مرتبط هستند و چنانچه یک بخش کمکاری کند یا ضعفی نشان دهد، تاثیرات در دیگر بخشها رقم می خورد. یکی از مهمترین بخشهایی که می تواند تاثیرات شگرفی بر اقتصاد بگذارد، صنعت حمل و نقل است. هر کالایی که تولید می شود، تا زمانی که بدست مصرف کننده نرسد، تاثیرگذاری ندارد، حتر اگر این کالا یا محصول دیر بدست مصرف کننده برسد نیز می تواند چالش زا و البته بحران آفرین شود.

صنعت حمل و نقل زیرمجموعه های بسیاری دارد که از کامیون تا سوخت، روغن، لوازم یدکی، تعمیرگاه، لاستیک و بسیاری موارد دیگر گسترده می شود که کمبود هر بخش چالشهای خاص خودش را دارد. بخاطر داریم که کمبود لاستیک، سهمیه بندی و گران کردن گازوییل و… باعث اعتراض و اعتصاب رانندگان کامیونها شد.

اما مهمترین بخشی که صنعت حمل و نقل را درگیر می کند، راننده است. اگر تمامی بخشهای صنعت حمل و نقل  از کامیون تا قطعات و سوخت به وفور تامین باشد اما راننده نباشد، این صنعت ناکارآمد می ماند و نمی توان توقعات در این بخش را برآورده کرد. رانندگان نیز به حمایت های قانونی از جمله بیمه نیاز دارند. راننده ای که شبانه روز در جاده ها رانندگی می کند، باید نسبت به مشکلات و چالشهای پیش رو ضمانت لازم را داشته باشد، ضمانتی که با بیمه محقق می شود.

برای تحقق حمایت های بیمه ای از کامیونداران، شرکت بیمه دی تفاهمنامه ای با کانونهای کامیونداران، رانندگان و حمل و نقل داخلی امضا کرد.

در ابتدای این آیین مدیر عامل بیمه دی گفت: بخش حمل و نقل، ستون فقرات اقتصاد و تجارت کشور است چرا که این بخش در زنجیره تامین ، ثبات اقتصادی ، پویایی و برنامه پذیری تولید و توزیع ، نقش بسیار مهم و اثرگذاری دارد.

همچنین بخوانید  بیمه دی در خط مقدم خدمات‌رسانی سلامت

هادی عبداللهی با اعلام اینکه قشر زحمت کش صنعت حمل و نقل سالانه نزدیک به ۶۵۰ میلیون تن کالا را در کشور جابجا می کند که حدود ۱۸۰ میلیون تن آن کالاهای صادراتی، وارداتی و ترانزیتی است گفت: رانندگان بخش حمل و نقل جاده ای به عنوان ایثارگران عرصه اقتصاد، نباید دغدغه بیمه برای خود و خانواده هایشان داشته باشند و بر همین اساس شرکت بیمه دی به منظور کاهش این دغدغه و با نگاه همدلی اجتماعی، برای کاهش این دغدغه و نهایتا آثار اقتصادی آن بر کشور، اقدام به پیگیری تفاهمنامه با کانونهای یاد شده کرد.

وی با تاکید بر اینکه فصل مشترکی بین جامعه رانندگان و کامیونداران کشور و بیمه دی به صورت خدمات اجتماع محور شکل گرفته گفت: برای ارائه بهتر خدمات به این قشر زحمت کش و موثر، می بایست با تجمیع پرتفوها و کاهش ریسک در همه بخش های مرتبط و برنامه ریزی در این خصوص، در کنار سایر خدمات بیمه ای، خدمات درمانی و تکمیلی درخوری به این قشر عزیز و خانواده هایشان ارائه کرد .

مدیرعامل بیمه دی با تاکید بر اینکه مدیران شرکت برای برطرف کردن دغدغه های بخش درمانی رانندگان کشور از هیج کوششی دریغ نکنند گفت: باید خدمات در بستر دیجیتال را به عنوان مسیر در دسترس، بدون مانع زمان و مکان، در این همکاری با آموزش به بیمه گزاران تقویت شود تا بعد مسافت و دوری رانندگان با خانواده ها مانع دریافت به موقع خدمات و دریافت خسارات نشود .

وی با اعلام اینکه تلاش می کنیم حتی یک نفر از بیمه شوندگان ناراضی نباشند گفت: رضایتمندی مشتریان در افزایش پرتفو و توسعه صنعت بیمه به ویژه برای شرکت بیمه دی نقش موثری دارد.

عبداللهی با اشاره به اینکه بیمه دی نهادها و سازمانهای فاخری را تحت پوشش خدمات بیمه ای خود قرار داده گفت: این شرکت با ۱۳هزار مرجع درمانی در کشور طرف قرارداد بوده و بیمه شوندگان این شرکت می توانند بدون پرداخت هزینه، مستقیما با این مراجع ارتباط حاصل کرده و از خدمات تشخیصی و درمانی بهره مند شوند.

وی با تاکید بر اینکه بیمه دی تمامی موارد توافق شده با کانونهای رانندگان، کامیونداران و حمل و نقل جاده ای داخلی را طبق تفاهمنامه انجام می دهد گفت: رانندگان کشور می توانند از خدمات بیمه عمر بیمه دی استفاده کرده و در آینده و در زمان بازنشستگی از آن بهره لازم را به دست آورند.

رییس کانون کامیونداران کشور نیز با تاکید بر اینکه بیمه دی خوشنام، متعهد و تحول گراست گفت: عملکرد مثبت بیمه دی ما را بر آن داشت که برای رفاه اعضا، تفاهم نامه ای را با بیمه دی امضا کنیم .رضا رستمی افزود: امیدوارم این تفاهمنامه باعث شود بخشی از دغدغه های رانندگان جاده ای کشور و خانواده های آنان در حوزه درمان برطرف شود. وی با اشاره به اینکه کانون کامیونداران کشور در تمامی شهرها انجمن و اتحادیه دارد گفت: بیمه دی می تواند در این مراکز حضوری پر رنگ داشته و از ظرفیت های تبلیغی آن بهره ببرد .

وی گفت: در حال حاضر بیش از ۶۰۰ هزار راننده جاده ای داریم که عضو این انجمنها هستند و خدمات خوب بیمه دی به این عزیزان ، انگیزه ای برای تبلیغ شرکت شما به سایرین از طریق مالکین ، رانندگان و خانواده های انها در سراسر کشور باشد .

وی از مدیر عامل شرکت بیمه دی درخواست کرد که در برخی شهرها و استانهای کشور مانند بنادر ماهشهر، امام و رجایی و دیگر بنادر یا مراکز ترانزیتی کشور که فعالیت رانندگان شبانه روزی است، میز ارائه خدمت بیمه ای با مدت زمان بیشتر نسبت به سایر استانها دایر شود.

رضا تیموری رییس کانون رانندگان کشور نیز در این نشست خواستار ارائه خدمات بیمه ای ویژه به رانندگان شد و گفت: رانندگان قشری کم توقع هستند و از بیمه دی انتظار داریم این قشر را به صورت خاص مورد توجه قرار داده و در ارائه هزینه های آنان با نگاه ویژه ای برخورد کنند.

اشتراک‌گذاری

لینک کوتاه:

بیمه کوثر ........
بیمه آرمان.
آخرین اخبار