به گزارش پول نیوز ، وهب متقینیا در ارتباط مستقیم با مشتریان،گفت: گفت و گوی بیواسطه با مشتریان و همکاران، فرصت مناسبی را برای آگاهی از نیازها و چالشها فراهم میکند.
وی با اشاره به تلاشهای این بانک در حمایت از بخش کشاورزی و تأمین منابع مالی مورد نیاز تولیدکنندگان، افزود: مرکز ارتباط سبز، بستری مناسب برای دریافت دیدگاهها، نظرات و پیشنهادات مشتریان و کارکنان است که در بهبود کیفیت خدمترسانی موثر خواهد بود.

مدیرعامل بانک کشاورزی در پایان دستورات لازم را برای بررسی و پیگیری موارد مطرح شده در این گفتوگوها به واحدهای ذیربط صادر کرد و گفت: روند پاسخگویی به مشتریان با دقت و سرعت بیشتری دنبال خواهد شد.
بیشتر بخوانید: سرمایه بانک کشاورزی افزایش می یابد
 
				 
															 
       
      
       
     



 
								
 
								 
								 آژانس خلاقیت کوانتا
 
آژانس خلاقیت کوانتا