نسخه جدید امکانات بسیاری برای مشتریان ایجاد کرد

کوچ گسترده مشتریان به فضای مجازی با «سپینو» بانک صادرات ایران

به گزارش پول نیوز ، بی شک هر فعالیتی به خدمات بانکی گره خورده و بدون استفاده از خدمات بانکی، امکان فعالیت در هر سطحی و برای هر شخص حقیقی یا حقوقی امکان پذیر نیست. البته اگر واقع بین باشیم، نظام بانکی نه فقط به تمامی بخشها از اقتصادی تا اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی خدمات ارایه می دهد، بلکه بر آنها تسلط دارد. نظام بانکی می داند که هر فرد یا مجموعه چقدر گردش مالی دارد و این فعالیت های مالی در چه زمینه هایی هزینه می شود.

این گستردگی خدمات باعث ارتباط بیشتر جامعه با نظام بانکی می شود و بانکها نیز نهایت تلاش خود را به عمل می آورند تا رضایت مشتریان را بیش از پیش جلب و تامین کنند. به همین دلیل شاهد افزایش روز افزون ارایه خدمات بانکی در فضای مجازی هستیم تا رابطه مشتریان از شعب و حضور فیزیکی به فضای مجازی کوچ کند، رویکردی که تا کنون در بسیاری از بانکها شاهد بوده ایم.

اما بازار رقابت بین بانکها داغ است و هر بانک سعی می کند مشتریان بیشتری را جلب کند. این تلاش نیازمند ارایه خدمات بهتر و جلب رضایتمندی بیشتر مشتریان است. واقعیت این است که بانک صادرات ایران موفق شده با سپینو دنیای جدیدی برای مشتریان رقم بزند و همواره دایره خدمات رسانی را گسترش می دهد. در واقع بانک صادرات ایران همواره خدمات جدید و البته کاربردی را به مجموعه خدمات قبلی اضافه می کند، خدماتی که باعث سرعت خدمات رسانی می شود. مهمتر آنکه بانک صادرات ایران در اطلاع رسانی به مشتریان بسیار ایده آل عمل می کند و به محض آنکه خدمات جدیدی را کشف یا اختراع می کند، نه تنها آن را برای مشتریان فعال می کند، بلکه بسرعت به اطلاع رسانی در آن زمینه می پردازد.

بانک صادرات ایران بتازگی نسخه جدید سپینو را فعال کرده که خدمات نوینی ارایه می دهد و با افزودن تعداد بیشتری از خدمات متنوع بانکداری غیرحضوری، دنیای تازه ای در شعبه موبایلی پیشرفته رقم زده است.

از آنجا که بسیاری از معاملات به وسیله چک انجام می شود، کسانی که به هر طریق ممکن با چک سروکار دارند، با چالش های گسترده ای دست به گریبان هستند که بسیاری از چالشها می تواند به بحران تبدیل شود. چک به اندازه ای اهمیت دارد که تمامی کاربران ناچار به مراجعه حضوری به بانک و بررسی فیزیکی می شوند، رویکردی که هم وقت گیر و هم نگران کننده است.

بانک صادرات ایران با درک درست از این همه چالش که در بحث چک وجود دارد، بصورت ریشه ای چاره اندیشی کرده و در نسخه جدید پلتفرم بانکداری دیجیتال (سپینو)، چکنو بانک صادرات ایران به صورت آنی در روز سررسید، نقد و به حساب انتخابی کاربر واریز می‌شود. همچنین واگذاری چک‌های دیجیتال سایر بانک‌ها نیز به صورت غیرحضوری انجام و در صورت وصول، در چرخه چکاوک به حساب کاربر واریز می‌شود.

همچنین بخوانید  گام های استوار بانک صادرات ایران برای ورود به مجمع

خدمات چک صیادی مانند ثبت، تأیید، انتقال، تاریخچه و‌ عودت چک صیادی، استعلام صادرکننده چک، استعلام بر اساس اقلام، چک برگشتی و استعلام وضعیت انتقال چک و همچنین وکالتی کردن حساب برای خرید از خودروسازان و بورس کالا و انتقال وجه از طریق  QR codeاز دیگر قابلیت های در دسترس کاربران از طریق پلتفرم بانکداری دیجیتال بانک صادرات ایران (سپینو)است.

بانک صادرات ایران برای دیگر مخاطبان خود نیز اقدامات موثری انجام داده که افزایش و بهبود فرآیند استفاده از اختیارنامه، تقویت بخش اقتصاد و هنر، تنوع در بخش هدیه دیجیتال، بهبود فرآیندهای احراز هویت، اضافه کردن وام قرض‌الحسنه به مجموع تسهیلات درخواستی، ارتقا و بهبود بخش رتبه‌بندی اعتباری، بهبود و تسهیل فرآیند درخواست صدور کارت، تسهیل ورود به پلتفرم و عملکرد نوتیفیکیشن‌ها و امکان تغییر حساب مربوط به سجام و تنوع بیشتر خدمات پیامک حساب‌های کاربران از دیگر خدمات نوین سپینو است.

این همه تنوع در ارایه خدمات زمانی ارزشمند است که بدانیم بانک صادرات ایران در گذشته چه خدماتی ارایه می کرده تا بتوان رویکرد ارایه خدمات بیشتر را مورد بررسی قرار داد.

انتقال به حساب، پایا، ساتنا، کارت به کارت، پل، افتتاح حساب، خرید شارژ، پرداخت قبض، خرید بسته اینترنتی و فعال‌سازی پیامک از جمله خدمات بانکی ارایه شده از سوی بانک صادرات ایران است که به ترتیب مورد استقبال و استفاده کاربران سپینو از ابتدای بهره‌برداری تاکنون بوده است.

تازه‌ترین آمارها حکایت از رشد قابل توجه استقبال کاربران از روند استفاده کاربران سپینو از خدمات آن از جمله خرید بسته اینترنتی، پرداخت قبض، کارت به کارت و سامانه پل دارد. از سوی دیگر پلتفرم بانکداری دیجیتال سپینو با توسعه و به‌روزرسانی مستمر بر بستر سیستم عامل‌های iOS و Android به یکی از بهترین اپلیکیشن‌های پرداخت و خدمات بانکی و مالی در نظام بانکی کشور تبدیل شده که با تضمین امنیت، از سرعت و دقت مناسبی برای خدمات غیرحضوری و کاهش نیاز مراجعه به شعب بانک فراهم آورده است.

​اگرچه از گذشته های دور تعداد مراجعه کنندگان به بانک ملاکی برای تشریح عملکرد و استقبال بانک بوده، اما امروزه شلوغی بانک به عنوان یک امتیاز منفی در نظر گرفته می شود، زیرا هر چقدر خدمات رسانی در فضای مجازی مهمتر و جدی تر باشد، به همان نسبت عملکرد بانک بهتر خواهد بود. بانک صادرات ایران خدمات متنوعی همچون افتتاح حساب غیرحضوری، ثبت آنلاین درخواست تسهیلات، انتقال وجه هوشمند، کارت به کارت از مبدا سایر بانک‌ها، پرداخت اقساط تسهیلات دریافتی خود و دیگران، خدمات چک صیادی، وکالتی کردن حساب برای طرح‌های فروش خودرو، خدمات خرید نقدی و اعتباری، پرداخت قبض، خرید شارژ و بسته اینترنتی، نیکوکاری، رتبه‌بندی اعتباری، رهگیری مرسوله پستی و تهیه و ارسال آنلاین هدیه دیجیتال از مهمترین مزیت‌های این پلتفرم برای بیش از 45 میلیون مشتری بانک و کاربران سایر بانک‌ها است.

اشتراک‌گذاری

لینک کوتاه:

کاور شماره 7خبر
اپلیکیشن بله
آخرین اخبار