به گزارش پول نیوز ، بیمه ها نقش اساسی در زندگی مردم ایفا می کنند. اینکه مردم در چه جایگاه و مقامی باشند، تفاوتی ندارد، زیرا هر لحظه در معرض جدی ترین تهدیدها قرار دارند. امکان دارد هنگام سفر، با سقوط یک سنگ در جاده کوهستانی، خودرو دچار آسیب جدی شود یا آتش سوزی تمام اموال فردی که سالها پس انداز کرده را به خاکستر تبدیل کند و بسیاری موارد دیگر که شاید هیچ کس باور نداشته باشد روزی به آن مبتلا می شود. این در حالی است که با خرید بیمه نامه، می توان هر بحران یا چالشی را مدیریت کرد.
با وجود تمامی این بحرانها که هر لحظه امکان وقوع آنها می رود، مردم توجه لازم به خرید بیمه نامه ندارند. اینکه بی توجهی ناشی از نااگاهی یا لجبازی است، تفاوتی نمی کند. گناه فردی که از مزایای بیمه آگاهی ندارد با فردی که شناخت لازم از بیمه دارد، یکسان است و در نهایت هر دو به یک میزان دچار آسیب و خسارت می شوند.
اما بیمه ها در اطلاع رسانی مسوول هستند و باید اطلاع رسانی درستی به عمل آورند. از سوی دیگر باید شرایط خرید بیمه تا حد ممکن تسهیل شود که هر دو مورد بر عهده شرکتهای بیمه است. یکی از بیمه ها که گام های موثری در اطلاع رسانی بر می دارند و بهترین شرایط برای خرید بیمه نامه را فراهم می آورند، بیمه البرز است. بیمه البرز با اعتقاد به تسهیل امور برای مشتریان، اپلیکیشن یاقوت را تعریف کرد تا از طریق این مهم، بهترین خدمات را به مشتریان ارایه دهد.
با نصب اپلیکیشن یاقوت، بسادگی می توان در جریان آخرین خدمات بیمه ای قرار گرفت. اپلیکیشن یاقوت صدور آنلاین بیمه نامه، پرداخت آنلاین حق بیمه، ارزیابی آنلاین خسارت، خدمات آنلاین پزشکی، خدمات آنلاین مشاوره بیمه ای، استعلام اصالت بیمه نامه و ارتباط با باشگاه مشتریان تعریف شده تا کسانی که خرید بیمه نامه از بیمه البرز را برگزیده اند، بسادگی در جریان همه اقدامات بیمه ای قرار گیرند.
اما بیمه البرز بنای توقف ندارد و همواره بدنبال افزایش توانمندی ها در عرصه اطلاع رسانی است به نوعی که در جدیدترین اقدام، با حضور رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، مدیر عامل و اعضای هیات مدیره و جمعی از مدیران ارشد شرکت بیمه البرز، قابلیت ها و کاربردهای اپلیکیشن یاقوت البرز توسعه پیدا کرد.
بیمه البرز که در هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت بیمه، بانک بورس و بیمه شرکت کرده بود، این فرصت را غنیمت شمرد و در اقدامی تاثیرگذار از سامانه های بازدید و ارزیابی ریسک آنلاین بیمه های آتش سوزی صنعتی، اعلام خسارت آنلاین بیمه های مسوولیت حمل و نقل و ثبت آنلاین قرارداد مراکز درمانی با رویکرد استفاده از فناوری امضای دیجیتال در فرایند عقد قرارداد رونمایی کرد.
موسی رضایی مدیرعامل شرکت بیمه البرز در جریان این نمایشگاه، با اشاره به سیاست راهبردی شرکت در توسعه خدمات غیرحضوری و برخط گفت: بیمه البرز با عملیاتی کردن چندین طرح آنلاین سازی خدمات، در این زمینه پیشتاز است و با استقبال بسیار خوب مشتریان، این امکانات بسرعت در حال توسعه است.
اهمیت این رونمایی بدلیل آن است که اپلیکیشن یاقوت البرز در سه سال اخیر رفته رفته جامع تر و کاربردی تر شده به طوری که هم اکنون شامل مجموعه ای متنوع از خدمات غیرحضوری، از جمله صدور آنلاین بیمه نامه، پرداخت آنلاین حق بیمه، ارزیابی آنلاین خسارت بدنه خودرو، خدمات آنلاین مشاوره بیمه ای، استعلام اصالت بیمه نامه و ارتباط با باشگاه مشتریان بیمه البرز است.