خودروسازان گروه سایپا لوگوی خود را تغییر دادند

شرکتهای خودروسازِ گروه سایپا با پیوستن به پویش بینالمللی تشویق مردم به رعایت فاصله اجتماعی در زمان شیوع ویروس کرونا لوگوی خود را تغییر دادند

به گزارش پول نیوز ،

به گزارش پول نیوز، سایپا، پارس‌خودرو، زامیاد و سایپادیزل شرکت‌های زیرمجموعه گروه خودروسازی سایپا که صاحب برند خودروسازی هستند با پیوستن به پویش بین‌المللی تشویق مردم به رعایت فاصله اجتماعی و ماندن در خانه، به طور موقت نشان‌های تجاری خود را تغییر دادند.
این شرکت ‌ها با ایجاد فاصله در لوگوهای جدید خود سعی کرده‌اند لزوم رعایت فاصله اجتماعی را در دوران شیوع ویروس کرونا و بیماری کووید-۱۹ یادآوری کنند.
این اقدام کمپینی است بین‌المللی که خودروسازانی نظیر آئودی، هیوندایی، مرسدس و … پیشگام آن بوده‌اند

برچسب‌ها:

اشتراک‌گذاری

لینک کوتاه:

منطقه آزاد اروند
گل گهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار