به گزارش پول نیوز ،
انجمن ها و اتحادیه های تبلیغاتی استان های خراسان رضوی، فارس، مازندران، مرکزی، همدان، قم و یزد، دستاوردهای تجربی، حرفه ای و تخصصی خود را در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات و بازاریایی، ارائه می کنند.
ستاد برگزاری نمایشگاه تبلیغات هم راستا با برنامه های دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تقویت نهادهای صنفی غیردولتی و تسهیل حضور آن ها در این نمایشگاه با اختصاص غرفه ها و امکانات رایگان، بستر حضور کانون های آگهی و تبلیغاتی استان را در چارچوب انجمن های صنفی استانی تبلیغات فراهم آورده است.
دفتر تبلیغات واطلاع رسانی، برگزاری متمرکز 3 رویداد بزرگ تبلیغاتی را در دی ماه امسال، در راستای سیاست ها و برنامه های خود برای همراهی با فعالان حوزه تبلیغات در دستور کار قرار داده است؛ همایش سراسری کارشناسان تبلیغات استان ها، پانزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته و چهارمین جشنواره تبلیغات ایران با شعار حمایت از تولید کالای ایرانی.
کانون های آگهی و تبلیغاتی و ارائه کنندگان خدمات و تولیدکنندگان کالاهای تبلیغاتی نیز آخرین دست آوردهای خود را در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات و بازاریابی که از ۱۲ تا ۱۵ دی ماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برپا می شود ارائه می دهند.