به گزارش پول نیوز ، رئیس اداره کل روابط عمومی ابراز داشت: روابط عمومی و بازاریابی در فرایند تحول بانک ملی، نقش محوری دارد.
آقای حسین دشتی در همایش دو روزه مسئولان روابط عمومی این بانک در سراسر کشور افزود: دیدگاه مدیر عامل بانک این است که روابط عمومی در تمامی بخش ها و برنامه های بانک حضور داشته باشد و نقش اساسی ایفا کند.
پول نیوز _ وی با عنوان اینکه در دنیای پر تغییر امروز، سازمان هایی بقا خواهند داشت که نظام اطلاع رسانی زنده ای داشته باشند، ادامه داد: روابط عمومی باید به سمت اطلاع و دانایی محوری حرکت کند و با پرهیز از روش های سنتی، تعامل منطقی میان بانک و مشتریان برقرار سازد.
رئيس اداره کل روابط عمومي ادامه داد: در تمامي سازمان هاي پيشرو دنيا، روابط عمومي موتور محرك است. وی با اشاره به نقش معجزه گر روابط عمومي اظهار داشت: بدنه بانك ملي بايد نسبت به شرايط ويژه اين بانك در حال حاضر، حساس شوند كه اين وظيفه مهم روابط عمومي است.
آقای دشتی با تشريح وضعيت فعلي بانك ملي در عرصه داخلي و خارجي بيان داشت: تقويت تفكر سيستمي در داخل بانك بايد در دستور كار روابط عمومي در دوره جديد قرار گيرد.
وي با بيان اين سؤال كه مسئوليت اداره روابط عمومي در شرايط فعلي چيست، ابراز داشت: روابط عمومي بايد اين باور را در سازمان ايجاد كند كه نقش محوري در حركت مجموعه دارد و اين مهم تنها در صورتي ايجاد خواهد شد كه مسئولان روابط عمومي خود را باور و فعالانه حركت كنند.