به گزارش پول نیوز ، خرید و فروش به واسطه ای با عنوان پول نیاز دارد که مدتهاست مفهوم پول دستخوش نگاهی متفاوت شده و از فضای فیزیکی به فضای مجازی کوچ کرده است. پول فیزیکی چالشهای خاص خودش را دارد که از دریافت و پرداخت تا گرفتن از خریدار و تحویل بانک آن هم در حجم گسترده امروز را دارد. از سوی دیگر شیوع کرونا این زنگ خطر را بصدا درآورد که پول می تواند ناقل بسیاری از بیماریها باشد.
چالشهای پیدا و پنهان پول باعث شد فضای مجازی بیشتر از همیشه مورد توجه قرار گیرد و تمامی بخشها از نانوایی ها تا فروشگاهها به سوی پرداخت در فضای مجازی گام بردارند. این رویکرد تاسیس شرکتهای پرداخت را رقم زد که بهپرداخت ملت در صدر آنها قرار گرفت.
البته بهپرداخت ملت در ابتدا مورد اقبال زیادی قرار نگرفت، اما با تغییر مدیریت و نگاه تخصصی، بهپرداخت ملت دیگر رقبا را پشت سرگذاشت و در قله نظام پرداخت کشور قرار گرفت، قله ای که همچنان در اختیار این شرکت قرار دارد.
مدیریت بهپرداخت ملت برای آنکه بتواند جامعه هدف بزرگتری را مخاطب قرار دهد و خدمات بهتری ارایه دهد، به سوی همکاری با برخی مشاغل خاص رفت که یکی از مهمترین آنها، جایگاههای سوخت بود. البته جایگاهداران نیز بی دلیل بهپرداخت ملت را انتخاب نکرده بودند و لازم بود شرکتی را برگزینند که توانمندی و اطمینان خاطر بیشتر و بهتری را رقم بزند، رویکردی که کارتخوانهای این شرکت ایجاد کرد.
از آنجا که جایگاههای سوخت نظام پرداخت خود را با بهپرداخت ملت تنظیم کرده اند، به صورت دوره ای از انان تقدیر می شود که در تازه ترین اقدام، آیین تکریم مالکان و بهرهبرداران جایگاههای سوخت استان آذربایجان شرقی در شهر تبریز برگزار شد.
این مراسم با حضور محمدمهدی تقیپور مدیرعامل بهپرداخت ملت، جمعی از مدیران ارشد بانک ملت، مدیر امور شعب بانک ملت در استان آذربایجان شرقی و مدیران ارشد شرکت سیستم یاس ارغوانی همراه بود.
در ابتدای این مراسم، مدیر امور شعب بانک ملت در استان آذربایجان شرقی با بیان اهمیت جایگاهداران بهعنوان شرکای کلیدی در ارائه خدمات بانکی و پرداخت، بر تقویت تعاملات و ارائه خدمات تسهیلگر در چارچوب سیاستهای بانک ملت تاکید کرد.
سپس مدیرعامل بهپرداخت ملت با تقدیر از همکاری و همراهی جایگاهداران استان، نقش جایگاههای سوخت را در پایداری شبکه پرداخت کشور مهم و تعیینکننده توصیف کرد. محمدمهدی تقی پور با اشاره به گستره خدمات پرداخت در حوزه انرژی، بر تعهد شرکت نسبت به ارتقای کیفیت خدمترسانی، بهبود فرآیندهای پشتیبانی و توسعه راهکارهای فناورانه تاکید کرد.
در ادامه، نماینده جایگاهداران استان آذربایجان شرقی بهعنوان نماینده صنف، دیدگاهها و انتظارات کلی جایگاهداران را مطرح و از تداوم این نشستها برای تقویت ارتباطات و بهبود تعاملات دوطرفه استقبال کرد. مدیران حاضر نیز با قدردانی از مشارکت سازنده جایگاهداران، بر استمرار پیگیری موضوعات مطرحشده و تقویت مسیرهای ارتباطی تاکید کردند.
در خاتمه این مراسم، از جایگاهداران برتر استان آذربایجان شرقی که طی سال گذشته عملکرد شاخصی در ارائه خدمات پرداخت و همکاری با شبکه پشتیبانی داشتهاند، با اهدای تندیس قدردانی شد. این برنامه با پذیرایی و تبادلنظر میان مدیران و جایگاهداران به پایان رسید.




آژانس خلاقیت کوانتا