به گزارش پول نیوز ، هر بنگاه اقتصادی با اهداف گوناگونی تاسیس می شود که درآمدزایی و سوددهی در اولویت آنها قرار دارد. بی شک تولید، اشتغالزایی، منافع ملی، خدمت به جامعه هدف، مقابله با تهدیدها و تحریم و بسیاری گزینه های دیگر برای شرکتها به ویژه شرکتهای دولتی و نیمه دولتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، اما هیچ مجموعه ای بدون درآمد و سود نمی تواند سرپا بماند.

شرکت بیمه دی یکی از بنگاههای اقتصادی است که تمامی اهداف راه اندازی یک بنگاه اقتصادی را در دستور کار قرار داده است. اگرچه مخاطب اصلی بیمه دی، خانواده شهدا و ایثارگران هستند، اما این شرکت بیمه بسیار گسترده تر عمل کرده و خدمت رسانی در سطح گسترده تری را در دستور کار قرار داده، به نوعی که در قالب یک شرکت بیمه تجاری در همه زمینه ها و برای تمامی آحاد جامعه فعال شده است.
در شرایطی که بیمه دی نسبت به دیگر شرکتهای بیمه سابقه چندانی ندارد، اما رکوردهای بزرگی برجای گذاشته و در رتبه های برتر قرار گرفته که در بخش فروش و درآمدزایی به رکوردهای قابل توجهی دست یافته به نوعی که با ۵۳ هزار میلیارد تومان فروش، توجه دیگر رقبا را به خود جلب کرده است.
از انجا که این رقم چشمگیر دستاورد تیم فروش بیمه دی بوده، همایش سراسری مدیران و شبکه فروش این شرکت با شعار «نگاه نو، فروش هوشمند، موفقیت پایدار» برگزار شد تا از یک سو تقدیر لازم از شبکه فروش صورت پذیرد و از سوی دیگر برای دستیابی به رکوردهای جدید سیاستگذاری شود.
مدیرعامل بیمه دی با اشاره به اینکه در شرایط اقتصادی کنونی، بیمه دی توانسته رکوردهای ارزشمندی را ثبت و در مسیر افتخار حرکت کند گفت: اقدام سریع بیمه دی در پوشش بیمهای مصدومان حمله رژیم صهیونیستی، ابلاغ پوشش بدون فرانشیز و کسورات به همه مراکز درمانی اقدامی انساندوستانه و مسوولانه بود که مورد تقدیر دولت قرار گرفت و نقش مهمی در افزایش اعتبار برند بیمه دی داشت.
هادی عبداللهی ماهیت بیمه را فروش اعتماد توصیف کرد و گفت: بیمهگزار آرامش خریداری میکند و شبکه فروش باید در گفتار و رفتار نماد اعتماد و صداقت باشد.
وی به تشریح پیشرفتهای شرکت در حوزه توانگری مالی، تحول دیجیتال و بازده سرمایهگذاری پرداخت و گفت: در هفتماه نخست امسال، تحقق بودجه بدون برنامه بیش از ۹۵ درصد و با برنامه حدود ۵۲ درصد بوده است.
مدیرعامل بیمه دی با اشاره به اینکه ۸۰ درصد فروش شبکه نمایندگان به وسیله ۲۰ درصد آنها انجام میشود گفت: اگر این نسبت با توانمندسازی و آموزش شبکه فروش به ۴۰ درصد برسد، تحقق اهداف سال جاری دستیافتنیتر خواهد شد.
وی بر ضرورت تمرکز بر خردهفروشی تاکید کرد و گفت: سوپراپلیکیشن دیدار ظرفیت مهمی برای توسعه فروش هوشمند در اختیار نمایندگان قرار داده و فروش محصولات استراتژیک در این بستر، تحقق اهداف همایش را ممکن میسازد.
عبداللهی اجرای برنامه نرخدهی در سوپراپلیکیشن دیدار را از برنامههای مهم بیمه دی توصیف کرد و گفت: با تحقق این مهم، سرعت فرآیندهای بیمهگری افزایش یافته و زنجیره خدمات دیجیتال تکمیل خواهد شد.
وی با اشاره به فروش 53 همت بیمه نامه از ابتدای سال تاکنون گفت: ارزشمندتر از آن، افزایش سرمایه اجتماعی و اعتماد بیمهگزاران به بیمه دی است.
مدیرعامل بیمه دی بر ادامه حمایت از شبکه فروش تاکید کرد و گفت: شعبی که نیازمند تقویت هستند، از ظرفیت شبکه فروش در استانها بهرهمند خواهند شد.
وی با تاکید بر اینکه ساختار فروش بیمه دی در حال بلوغ است گفت: با همافزایی موجود، دستیابی به رتبههای برتر صنعت بیمه دور از دسترس نیست. در ماههای گذشته نیز توفیق داشتیم که رتبه نخست میان شرکتهای بیمه غیردولتی و رتبه اول کشور در صنعت درمان را کسب کنیم و این مسیر افتخار با قدرت ادامه خواهد یافت.
عبداللهی تکمیل فرآیند دیجیتالسازی و حرکت به سمت هوشمندسازی، افزایش سهم بازار و توسعه و توانمندسازی شبکه فروش را به عنوان اهداف اصلی شرکت در ادامه مسیر دانست.





آژانس خلاقیت کوانتا