Search

ارتباط با سراسر کشور در شرایط مساوی اجرایی شد

به‌پرداخت ملت در قله سرعت و کیفیت پاسخگویی

به گزارش پول نیوز ، اقتصاد به اندازه ای گسترش پیدا کرده که شرکتها و مجموعه های بسیاری در تمامی بخشها از تولید تا خدمات فعالیت می کنند و جالب تر اینکه به صورت مستمر بر تعداد آنها افزوده می شود. افزایش تعداد بنگاههای اقتصادی، عنصر مهم و تاثیرگذار رقابت را رقم می زند، رقابتی که رویکردی دوگانه دارد. اول اینکه خلاقیت و ایده پردازی را در شرکتها بیشتر کرده و دوم خدمات دهی بیشتر به مشتریان و رضایت بیشتر آنهاست.

بازار داغ رقابت باعث شده مشتریان در انتخاب خرید یا دریافت خدمات از بنگاههای اقتصادی دست بالایی داشته باشند. هر شرکتی که خدمات بهتر و بیشتری ارایه دهد، گوی سبقت را از دیگر رقبا می رباید و پیشی می گیرد.

یکی از مهمترین توقعاتی که مشتریان از بنگاههای اقتصادی دارند، پاسخگویی است. مشتری انتظار دارد در هر زمان از شبانه روز، بتواند خدمات دریافت کند و چنانچه سوال یا مشکلی پیش آمد، بسادگی بتواند پاسخ سوالات خود را دریافت کند. نکته ای که مهم به نظر می رسد، اطلاع رسانی مناسب، درست و به موقع است. اگر مجموعه ای خدماتی ارایه دهد اما مشتریان از آن خدمات آگاهی نداشته باشند، گویی چنین خدماتی تهیه و ارایه نشده است.

با توجه به کوچ فعالیت های اقتصادی از فضای فیزیکی به فضای مجازی، مردم مدتی است خدمات خود را از طریق فضای مجازی دریافت می کنند و به همان نسبت پرداخت هزینه ها را نیز به وسیله کارت بانکی و دستگاههای کارتخوان می پردازند. این رویکرد باعث بوجود آمده شرکتهای پرداخت شده که در این عرصه نیز بازار رقابت داغ است. همانگونه که مردم برای استفاده از خدمات بانکی، سعی می کنند بهترین بانک را انتخاب کنند، فروشگاهها و شرکتها نیز برای نقل و انتقالات مالی سعی می کنند بهترین شرکت پرداخت را برگزینند.

نگاهی به آمارهای ماهیانه ارایه شده از سوی شاپرک نشان می دهد که به‌پرداخت ملت مدتهاست در قله خدمات رسانی و رضایتمندی مشتریان قرار دارد. وضعیتی که ریشه در خدمات رسانی مناسب، شفافیت و پاسخگویی دارد.

همچنین بخوانید  قطع دست پولشویان و متقلبان با "رهام" به پرداخت ملت

به‌پرداخت ملت که از همان ابتدای تاسیس در ارائه خدمات پرداخت پیشرو بوده، همچنان ارتباط با مشتریان را در دستور کار دارد و همواره در تلاش برای حفظ ارتباط و البته تقویت پل ارتباطی با مشتریان بوده است. به‌پرداخت ملت در اقدامی جالب، ارتباط را از پایتخت به سراسری گسترش داد به نوعی که تا قبل از این مشتریان برای دریافت پاسخ سوالات، به دو بخش پایتخت و شهرستان تقسیم می شدند و مشتریان پایتخت نشین به صورت مستقیم شماره اطلاع رسانی را می گرفتند در صورتی که شهرستانی ها ناچار به گرفتن کد تهران و برقراری ارتباط بودند. اما در تازه ترین اقدام، شماره مرکز ارتباط با مشتریان به‌پرداخت ملت تغییر کرد و شماره جدید ۳۰۹۰۰ آماده پاسخگویی به سوالات و نیازهای مشتریان شد. با تعریف و ایجاد شماره جدید، مشتریان از هر نقطه کشور و بدون نیاز به گرفتن پیش شماره، می‌توانند بسادگی با کارشناسان مرکز تماس بگیرند و از خدمات سریع و کامل بهره‌مند شوند.

به‌پرداخت ملت به تشریح هدف ایجاد این شماره پرداخته و اعلام کرده که این تغییر با هدف تسهیل دسترسی مشتریان به خدمات شرکت و ارائه پاسخگویی سریع‌تر و کارآمدتر صورت گرفته است.

مهمتر اینکه مرکز ارتباط با مشتریان به پرداخت ملت به صورت ۲۴ ساعته و هفت روز هفته فعال است و مشتریان می‌توانند در هر زمان، حتی ایام تعطیل، با کارشناسان مرکز، تماس گرفته و پاسخ سوالات خود را دریافت کنند. این تغییر، بخشی از برنامه به پرداخت ملت برای ارتقای تجربه مشتریان و ارائه خدمات آسان‌تر و سریع‌تر است. شماره جدید جایگزین شماره قبلی ۰۲۱-۲۷۳۱۲۷۳۱ شده و هیچ اختلالی در ارائه سرویس‌های شرکت ایجاد نخواهد کرد.

به‌پرداخت ملت خدمات متنوعی در عرصه های پایانه‌های فروشگاهی، درگاه‌های پرداخت اینترنتی، اپلیکیشن موبایلی سکه و سایر سرویس‌های مرتبط ارایه می کند که این گسترده خدمات، سوالات بسیاری را در ذهن مشتریان ایجاد می کند به همین دلیل به‌پرداخت ملت اعلام کرده مشتریان می توانند با شماره ۳۰۹۰۰ تماس بگیرند و مشکلات و سوالات خود را در هر مورد مطرح کنند که کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان نیز آماده‌ هستند مشاوره، پشتیبانی و پاسخگویی سریع و شبانه‌روزی را برای تمامی کاربران ارایه دهند.

بی شک سرعت شماره گیری و کیفیت پاسخگویی شماره جدید، تجربه‌ای آسان، سریع و بدون دغدغه برای مشتریان است تا در سریعترین زمان ممکن، با کیفیت ترین، کامل ترین و جامع ترین پاسخها را به سوالات خود دریافت کنند.

اشتراک‌گذاری

لینک کوتاه:

Screenshot 2025-11-08 145508
پایان زیاندهی
آخرین اخبار