به گزارش پول نیوز ، محرومیت جدی ترین مشکل اقتصاد کشور است. تمامی پروژه ها در کلانشهرها اجرا می شود، رویکردی که اشتغالزایی، تولید، درآمدزایی، سودآوری و رونق را برای کلانشهرها و محرومیت را برای روستاها و شهرهای کوچک باقی می گذارد. با نگاهی به استانهای کمتر برخوردار و محروم، متوجه انواع بزهکاری، جنایت، قاچاق و تروریست در استانهایی می شویم که محرومیت ها عامل اصلی آنهاست. چالشهای موجود باعث شده در برنامه توسعه و بودجه بر محرومیت زدایی تاکید شود.

اما دولت به تنهایی توان مقابله با این میزان بیکاری و محرومیت در مناطق کمتر برخوردار را ندارد و به همراه یو همکاری دیگر دستگاهها و بخش خصوصی نیاز دارد. فراموش نکنیم که دولت با کسری بودجه شدید دست به گریبان است و بسیاری از هزینه های دولت همچون پرداخت سنوات بازنشستگان به سال آینده موکول می شود.
برای انجام اقداماتی که دولت از عهده آن بر نمی آید، همکاری با دستگاههای خصوصی و نیمه دولتی در قالب مسوولیت اجتماعی انجام می شود تا هر کجا که دولت از عهده انجام برخی امور بر نمی آید، از توان این نهادها، سازمانها، دستگاهها و بنگاههای اقتصادی استفاده شود.
یکی از شرکتهای موفقی که سعی کرده پا به پای دولت برای رفع محرومیت و حل مشکلات مردم ساکن مناطق کمتر برخوردار اقدام کند، شرکت بهپرداخت ملت است. در این رابطه مدیرعامل شرکت بهپرداخت ملت از تداوم همکاری در پروژهای بزرگ اجرایی و اقتصادی دولت خبر داد و گفت: به پرداخت ملت در پروژه های مختلف به دولت کمک می کند، بخصوص پروژه هایی که از جنس توانمند کردن مناطق محروم و کمتر برخوردار است.
محمدمهدی تقی پور با اعلام اینکه کمک به دولت برای توانمند کردن مناطق کمتر برخوردار با اولویت سرویس های بانک و پرداخت صورت می گیرد گفت: با توجه به گستره جغرافیایی نقش حمایتی به پرداخت بسیار موثر است، کما این که در پروژه کالا برگ هم یکی از بازیگران اصلی بود.
وی با تاکید بر اینکه صحبت های مطرح شده حاکی از تداوم این همکاری است گفت: شرکت به پرداخت ملت یکی از بازوهای توانمند دولت در پروژه های بزرگ خواهد بود.
مدیرعامل شرکت بهپرداخت ملت با اشاره به اینکه نوسازی ناوگان خدمات رسانی در پایانه های فروشگاهی، زیرساخت های ارتباطی و پردازشی پیوسته ادامه دارد گفت: ما اثرات آن را در پایداری کامل شرکت در حوادث اخیر و جنگ 12 روزه شاهد بودیم که سرویس دهی به مشتریان به طور کامل انجام شد.
وی با یادآوری اینکه بعد از جنگ 12 روزه، برنامه های مربوط به تداوم کسب و کار را با جدیت بیشتر ادامه دادیم گفت: در حال حاضر در حال پیاده سازی ارائه سرویس از نقاط مختلف هستیم تا اگر یکی از مراکز پردازش ما دچار مشکل شد، از طریق مراکز دیگر این سرویس برای مشتریان ارائه شود.
تقی پور از افزایش سرعت اجرای برنامه ها خبر داد و گفت: سوییچ ها را بهینه کردیم، حجم تراکنش ها بیشتر مدیریت می شوند و در نیمه دوم سال هم روی بحث توسعه ناوگان خدمات رسانی، توسعه شبکه پذیرندگی و یک سری سرویس های جدیدی از جنس اعتباری تمرکز خواهیم کرد.
با سیاستگذاری های به پرداخت ملت و اصرار تقی پور بر کمک به دولت، می توان به آینده امیدوار بود و انتظار رضایت مردم از شرایط موجود را داشت.





آژانس خلاقیت کوانتا