به گزارش پول نیوز ، این جلسه با هدف تقویت ارتباط مستقیم میان مدیرعامل و شبکه فروش، شنیدن بدون واسطه مسائل نمایندگان و بررسی راهکارهای اجرایی برای پشتیبانی بهتر از فعالیت شبکه فروش شکل گرفت و نمایندگان استان های فارس، اصفهان، همدان و تهران در فضایی دوستانه، دیدگاهها، انتظارات و چالشهای موجود در حوزه فروش را بررسی کردند.
غلامرضا عزیزی، مدیرعامل بیمه نوین در این نشست از راهاندازی سامانههای جدید و بهبود خدمات دیجیتال با هدف ارتقای سرعت و دقت در ارائه خدمات خبر داد.
عزیزی، پس از شنیدن سخنان نمایندگان برتر افزود: «مدیریت شرکت نسبت به رفع دغدغههای مطرح شده در زمینه فروش و پشتیبانی متعهد است و این نوع نشستهای صمیمانه با نمایندگان ادامه خواهد داشت تا ارتباط ستاد و شبکه فروش نزدیکتر و اثربخشتر شود.»
بیشتر بخوانید: مدیرعامل شرکت بیمه نوین معرفی شد
مدیرعامل بیمه نوین همچنین برگزاری این نشست را آغاز سلسله جلسات گفتوگوی مستقیم با شبکه فروش دانست و تأکید کرد تداوم این ارتباط میتواند به افزایش رضایت نمایندگان و ارتقای کیفیت خدمات مشتریان بینجامد.






آژانس خلاقیت کوانتا