مدیر امور مشتریان و خدمات پس از فروش شرکت بیمه دی خواستار شد؛

شفاف‌سازی و ارتباط مستمر در خدمات بیمه

مدیر امور مشتریان شرکت بیمه دی، با تأکید بر اهمیت اطلاع‌رسانی شفاف و ارتباط مستمر با مشتریان، ساده‌سازی خدمات بیمه را کلید ایجاد اعتماد در این حوزه دانست و تأکید کرد: ارائه خدمات قابل فهم و مناسب، مسیر توسعه صنعت بیمه را هموار می‌کند.

به گزارش پول نیوز ، مهندس مصطفی اسماعیلی، مدیر امور مشتریان و خدمات پس از فروش شرکت بیمه دی، در گفت‌وگو با خبرنگاران به اهمیت اعتمادسازی در صنعت بیمه اشاره کرد و گفت: «برای موفقیت در این مسیر، نیازمند اطلاع‌رسانی مداوم و جامع به مشتریان هستیم.

 وی تاکید کرد: استفاده از زبان ساده و شفاف برای توضیح خدمات بیمه به مشتریان، یکی از ضرورت‌های اساسی است، چرا که بسیاری افراد به دلیل نبود آگاهی، تمایلی به استفاده از خدمات بیمه ندارند.

به گفته اسماعیلی، خدمات بیمه به دلیل ماهیت ناملموس بودن، نسبت به سایر خدمات با چالش‌های بیشتری مواجه است.

وی افزود: «خدمات بیمه نیازمند ارتباط بلندمدت با مشتریان است و این ارتباط تنها زمانی می‌تواند منجر به جلب اعتماد شود که خدمات ارائه شده مناسب، ساده و قابل فهم باشد.»

بیشتر بخوانید: حضور اجتناب ناپذیر بیمه دی در اقتصاد دیجیتال

اسماعیلی به ضرورت ساده‌سازی فرآیندهای خدمات بیمه نیز اشاره کرد و گفت: «شفاف‌سازی اطلاعات و کاهش پیچیدگی‌ها، به مشتریان کمک می‌کند تا با اطمینان بیشتری به سمت استفاده از این خدمات بروند.»

مدیر امور مشتریان شرکت بیمه دی در پایان خاطرنشان کرد: ایجاد اعتماد میان مشتریان و شرکت‌های بیمه، علاوه بر افزایش رضایت مشتری، باعث پایداری و توسعه این صنعت در کشور خواهد شد.

اشتراک‌گذاری

لینک کوتاه:

گردشگری فراز
IDRO-14040709
آخرین اخبار