آموزش «تحلیل رفتار متقابل» در بیمه دی

شرکت بیمه دی با هدف ارتقای مهارت‌های مدیریتی و توسعه سرمایه انسانی، دوره آموزشی «تحلیل رفتار متقابل» را برای مدیران میانی و رؤسای ادارات ستادی برگزار کرد.

به گزارش پول نیوز ، این دوره آموزشی که روز پنجشنبه ۲۷ شهریورماه به همت مدیریت یادگیری و توسعه استعداد این شرکت برگزار شد، شرکت‌کنندگان با مباحث کلیدی همچون مدیریت استرس و تاب‌آوری، اصول و فنون مذاکره با تأکید بر تکنیک‌های متقاعدسازی و نفوذ، تفکر تحلیلی و حل مسئله، مدل‌های تصمیم‌گیری، گزارش‌نویسی مدیریتی و تحلیل داده آشنا شدند.

بهادر کاظمی، معاون منابع انسانی و پشتیبانی بیمه دی، در جمع شرکت‌کنندگان دوره آموزشی «تحلیل رفتار متقابل» گفت: رشد و پویایی هر سازمان در گرو ارتقای مستمر توانمندی‌های سرمایه انسانی است و مدیران میانی در این مسیر نقشی کلیدی و اثرگذار ایفا می‌کنند.

وی افزود: جانشین‌پروری و ارتقای سطح دانش و مهارت مدیران میانی، از ارکان مهم توسعه پایدار سازمان‌هاست و برگزاری چنین دوره‌هایی با هدف آماده‌سازی مدیران برای مسئولیت‌های آتی برنامه‌ریزی شده است.

بیشتر بخوانید: تجلیل رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از بیمه دی

اشتراک‌گذاری

لینک کوتاه:

موتورسواری بانوان
بانک صنعت و معدن..
آخرین اخبار