نشست خبری مدیرعامل :

پیشروی بانک قرض الحسنه مهر به سمت خدمات دیجیتال ( + فیلم )

بانک قرض الحسنه مهر ایران برای ارائه خدمات بهتر و سریعتر به مشتریان، بانکداری الکترونیک و دیجیتال را در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش پول نیوز ، مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: جغرافیای فعالیت این بانک تمام مناطق ایران را در برمی گیرد و در مراکز استان ها و شهرهای مختلف 330 شعبه داریم.

دکتر غلامرضا فتحعلی افزود: فراوانی شعب دسترسی مردم به خدمات بانکی را آسان می کند و مدیران و کارکنان شعب ارتباط بیشتر و بهتری با مردم دارند.

وی ادامه داد: در حوزه تخصیص منابع در بستر آنلاین با نگاه خاص ورود کردیم و قصد کاهش ازدحام در شعب را داریم و هدف ما ایجاد بستر مناسب برای حرکت به سمت بانکداری دیجیتال و الکترونیک است.

فتحعلی تاکید کرد: 62 درصد ارائه تسهیلات ما در سال گذشته بدون حضور متقاضیان در شعب انجام شده است در این خصوص با استفاده از هوش مصنوعی اعتبار سنجی کردیم و بر اساس میزان رتبه اعتباری مکفی از آنها تضامین لازم را دریافت کردیم.

وی با اشاره به وضعیت مالی و عملکرد بانکی تصریح کرد: ما در یک سال گذشته (از ابتدای شهریور 1403 تا ابتدای شهریور 1404) به میزان 39 درصد رشد منابع داشتیم و سرانه منابع بانک قرض الحسنه مهر بالغ بر 135 میلیارد تومان است.

بیشتر بخوانید: افزایش تسهیلات و کارمزد پایین؛ سیاست تعادلی بانک مهر

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران خاطرنشان کرد: اراده ما بر این است که بانکداری اجتماعی و خرد را در حوزه دیجیتال اجرایی کنیم تا از این طریق شعب مختلف برای اصناف و شرکت ها خلوت شود تا خدمات مالی، بانکی و صدور ضمانتنامه و خدمات ارزی را به سهولت دریافت کنند.

اشتراک‌گذاری

لینک کوتاه:

فتحعلی
4361229
آخرین اخبار