به گزارش پول نیوز ، سید محمد مهدی بهشتینژاد، مدیرعامل بیمه سرمد به همراه اعضای هیأت مدیره و تنی چند از معاونان و مدیران این شرکت در راستای ارتقای کیفیت خدمات و تقویت ارتباط با نمایندگان، با حضور در استان خوزستان از شعبه شرکت بازدید و با نمایندگان بیمه سرمد در این استان دیدار و گفتگو کردند.
بهشتی نژاد در جریان این بازدید، ضمن بررسی روند ارائه خدمات به مشتریان، با نمایندگان استان دیدار و در جلسهای صمیمی به بررسی چالشها، دریافت پیشنهادات و تبادل نظر برای بهبود خدمات و توسعه همکاری با شرکتهای بزرگ استان پرداخت.
وی در جمع نمایندگان بیمه سرمد در استان خوزستان با تاکید بر اهمیت حفظ و ارتقای کیفیت خدمات و رضایت مشتریان ابراز امیدواری کرد این بازدیدها، زمینهساز تقویت همکاریها و توسعه بیشتر فعالیتهای شرکت در استانها باشد.
بیشتر بخوانید: کارکنان بیمه سرمد در پویش اهدای خون شرکت کردند
بزرگزاده معاون بازاریابی و شبکه فروش بیمه سرمد نیز در این جلسه به ارائه گزارش عملکرد شعبه در بازه یک ساله اخیر پرداخت و روند رشد، دستاوردها و اقدامات انجامشده برای افزایش رضایت مشتریان را با جزئیات تشریح کرد.
وی ضمن تأکید بر اهمیت تحلیل دادهها و برنامهریزی هدفمند، به نکات کلیدی و فرصتهای توسعهای اشاره نمود و بر لزوم همافزایی بین شعبه و شبکه نمایندگان برای دستیابی به عملکرد بهتر در سالهای آتی تأکید کرد.
گفتنی است؛ این بازدید، بخشی از برنامههای مستمر شرکت بیمه سرمد برای ارتقای کیفیت خدمات و بهبود ارتباط با شبکه فروش سراسر کشور محسوب میشود.