به گزارش پول نیوز ، در بازدید خبرنگاران از شرکت بیمه ایران که به مناسبت هفته دولت برگزار شد، ابراهیم نجاری، مدیر مرکز ارتباط با ذینفعان این مرکز را قلب تپنده بیمه ایران توصیف کرد که پاسخگویی سریع، تخصصی و مؤثر را سرلوحه کار خود قرار داده و خدمات آن تمامی رشتههای بیمهای در بر می گیرد.
وی با اشاره به تاریخچه این مرکز افزود: از روزهای ابتدایی 1389 با تعداد محدودی نیرو آغاز کردیم و امروز با ۶۲ همکار متعهد به صورت ۲۴ ساعته و همهروزه، پشتیبان بیمهگذاران هستیم.
نجاری ادامه داد: مرکز پاسخگویی ۰۹۶۶۸ در ایام جنگ تحمیلی ۱۲ روزه اخیر با توجه به تاکیدهای مدیرعامل بیمه ایران درخصوص ارائه خدمات بی نظیر به مردم به ویژه در شرایط بحرانی نقش موثری را ایفا کرد.
وی با تأکید بر تخصصی بودن خدمات مرکز تماس، گفت: کارشناسان ما بهصورت مداوم آموزش میبینند و با مطالعه بخشنامهها و بهروزرسانی دانش خود، به نیروی تخصصی تبدیل شدهاند. تماسها ثبت و ضبط میشوند و ما خدمات تخصصی و دقیقی ارائه میکنیم.
بیشتر بخوانید: بیمه ایران پیشگام پوشش حمایتی خطر جنگ
نجاری تصریح کرد: اهمیت نظارت و ارائه خدمات تخصصی، در اولویت کارهای ما قرار دارد و صورت مستمر تماسها را بررسی میکنیم. این نظارت برای ما بسیار مهم است، زیرا خدمات ما فراتر از پاسخهای ساده بله یا خیر است و همکاران ما بهصورت تخصصی و فنی راهنماییهای لازم را ارائه میدهند.
مدیر مرکز ارتباط با ذینفعان بیمه ایران در پایان با تأکید بر بهروزرسانی خدمات این مرکز، خاطرنشان کرد: تلاش ما بر این است که خدماتدهی را هرچه بیشتر بهبود بخشیم. در حال حاضر، با توجه به حجم بالای تماسها و تعداد بیمهگذاران و نمایندگان، بیمه ایران بیشترین حجم تماس و خدمات را در مقایسه با سایر شرکتهای بیمهای در کشور مدیریت میکند.