به گزارش پول نیوز ، ایمان ارسطو با اشاره به نگرانی شرکتهای بیمه از امنیت دادهها گفت: این دغدغهها با طبقهبندی، کدگذاری و الگوبرداری از روشهایی که در کشورهای پیشرفته اجرا میشود، قابل حل و کنترل است. بیمه ذاتاً برای کاهش نگرانیها ایجاد شده و حتی میتواند وارد حوزههای جدید و غیرسنتی شود.
ارسطو در ادامه با طرح مثالهایی نوآورانه افزود: همانطور که میتوان بیمهای برای نگرانی نسل زد نسبت به هزینههای آرایش دائم طراحی کرد، میتوان به نیازهای اینفلوئنسرها برای امنیت و اعتبار آنلاین نیز پاسخ داد. از بیمه در برابر هک حساب کاربری تا پوشش خسارت ناشی از خدشه به شهرت دیجیتال، همه اینها فرصتهایی بزرگ هستند.
بیشتر بخوانید: بیمه دی با هوش مصنوعی می درخشد
مدیرعامل پلنت تأکید کرد: ایدههای بیمهای نو از دل شناسایی دغدغهها زاده میشوند: هوش مصنوعی مولد این مسیر را سریعتر، ارزانتر و سادهتر کرده است. امروزه حتی یک نفر با آشنایی پایهای از فرآیندها و کمی آموزش میتواند یک MVP تهیه کند؛ کاری که پیشتر نیازمند دو یا سه متخصص نرمافزار بود. اگر ایده جذاب باشد، راه جذب سرمایه از شتابدهندهها و سرمایهگذاران جسورانه هموار میشود.