به گزارش پول نیوز ، طرح «سقای شهر» با هدف ایفای نقش مسئولیت اجتماعی بانک شهر و با محوریت توزیع آب میان زائران اربعین حسینی (ع) از ششم تیر تا بیست و سوم مرداد و به مدت 49 روز اجرا شد.
شهروندان با افتتاح حساب در این طرح، در هر دهه و طی بازه زمانی اعلام شده، به ازای هر 10 میلیون ریال ماندگاری حساب، یک امتیاز معادل یک بطری آب کسب می کردند. در پایان طرح نیز معادل امتیازهای جمع شده، بطری های آب آشامیدنی به نیابت از مشتریان توسط موکب بانک شهر میان زائران حسینی در مسیر پیاده روی اربعین توزیع شد.
در این طرح حدود 18 هزار نفر مشارکت داشتند، که در نتیجه آن بیش از 800 هزار بطری آب میان زائران اربعین حسینی توزیع شد.
همچنین مقرر شده بود، در پایان طرح و در راستای ارج نهادن به نیت خیر مشتریان، متناسب با امتیازات کسب شده، 40 کمک هزینه سفر به عتبات عالیات (هریک به مبلغ 400 میلیون ریال) و 40 کمک هزینه سفر به مشهد مقدس (هریک به مبلغ 200 میلیون ریال) اهدا شود.
بیشتر بخوانید: نقش آفرینی بانک شهر در پروژه های کلان ملی
بر همین اساس، مراسم قرعه کشی با حضور مدیران ارشد بانک شهر و ناظران صدا و سیما برگزار و منتخبان آن معرفی شدند.
اسامی منتخبان و برندگان طرح سقای شهر در آدرس سایت بانک شهر قابل مشاهد است.