به گزارش پول نیوز ، در این مراسم که با حضور مقامات و مسئولان کشور، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران ارشد بانک مرکزی، اعضای هیأت مدیره و هیأت عامل بانک ملی ایران، جمعی از کارکنان و اصحاب رسانه برگزار شد، چهار محصول جدید شامل «رشد ملی»، «هاب خدمات مالی»، «نوپی» و «کالاپی» رونمایی شد.
این محصولات در راستای تحقق اهداف و راهبردهای بانک برای ارائه خدمات متمایز و شایسته به مشتریان طراحی و عرضه شدهاند.
ابوالفضل نجارزاده، مدیرعامل بانک ملی ایران در این مراسم با تأکید بر این که رویکرد جدید بانک، خلق ارزش از طریق ارائه خدمات نوین، خلاقانه و منحصربهفرد است، گفت: با تلاش متخصصان و بهرهگیری از ظرفیتهای موجود، بانکداری دیجیتال در بانک ملی ایران با سرعت در حال توسعه است.
وی با اشاره به رویکرد دولت چهاردهم مبنی بر رفع دغدغههای معیشتی جامعه افزود: ارائه خدمات مالی مطلوب و کارآمد به مردم، وظیفهای جدی برای بانک ملی ایران است که امسال با عرضه محصولات نوین، سرعت بیشتری خواهد گرفت.
نجارزاده ادامه داد: بانک ملی ایران با نزدیک به یک قرن فعالیت، اکنون بیش از ۵۸ میلیون مشتری و شبکهای گسترده در سراسر کشور دارد و از دو سال گذشته که طرح تسهیلات قرضالحسنه «مهربانی ملی» برای عموم مردم اجرا شد بیش از ۲۰۰ هزار میلیارد تومان منابع جذب و یکمیلیون و ۵۰۰ هزار نفر توانسته اند از این تسهیلات بهره مند شوند.
بیشتر بخوانید: هشدار بانک ملی درباره بدافزار بهروزرسانی «بام» و «بله»
وی همچنین با تأکید بر تقویت خدمات غیرحضوری تصریح کرد: در سال جاری بانک ملی ایران با عزمی جدی، همسو با سیاستهای دولت چهاردهم و منویات مقام معظم رهبری، در مسیر توسعه خدمات نوین و متنوع برای رفع نیازهای مردم گام برمیدارد.
نجارزاده در پایان خاطرنشان کرد: مراجعات حضوری مشتریان بهواسطه توسعه خدمات غیرحضوری کاهش یافته است ضمن این که شناسایی نیازها و فرصتها سبب شد امروز محصولات جدید و کاربردی بانک ملی ایران معرفی شود که بیانگر ظرفیتهای بالای این بانک در عرصه خدمات مالی است.