به گزارش پول نیوز ، دستیابی به رتبه های بالا و رسیدن به جایگاه ویژه برای هر بنگاه اقتصادی بسادگی امکان پذیر نیست و باید تحولات چشمگیر و اقدامات تاثیرگذاری صورت بگیرد تا یک مجموعه بتواند رتبه های برتر را بدست آورد. از همکاری و همراهی تمامی کارکنان تا مدیریت هوشمند و ابزارهای پیشرفت باید کنار یکدیگر قرار گیرد تا امتیازهای ویژه ای برای یک مجموعه کسب شود.
البته هر چقدر عرصه رقابت جدی تر و تعداد رقبا بیشتر باشد، به همان نسبت دستیابی به رکوردها و رسیدن به قله ها سخت تر است، زیرا جذب مشتری بسادگی امکان پذیر نیست. این مهم برای شرکتهای تولیدی و خدماتی از زاویه های متفاوت قابل بررسی است. شرکتهای تولیدی باید محصولاتی با کیفیت و به میزان کافی تولید کنند تا بتوانند نیاز بازار را تامین و رضایت مشتریان را جلب کنند، اما شرکتهای خدماتی همچون شرکتهای بیمه باید فعالیت مضاعفی انجام دهند و به نوعی خدمات خود را ارایه دهند تا بتوانند مشتریان را مجذوب خود کنند. مهمتر آنکه نگه داشتن مشتری بسیاری سخت تر از جذب مشتری جدید است و هنگامی که یک مجموعه بتواند مشتریان خود را حفظ کند، یعنی به اندازه ای خدمات مناسب ارایه کرده که مشتری حاضر به همکاری با مجموعه دیگر نشده است.
یکی از شرکتهای بیمه که بسیار خوش درخشیده، شرکت بیمه دی است. این شرکت بیمه سالهاست رتبه بالایی در خدمت رسانی دارد و توانسته با افزایش فروش، مشتریان بیشتری جذب کند و به درآمدزایی و سوددهی قابل توجهی برسد. اما نکته مهم در رسیدن بیمه دی به این جایگاه، تعامل مستمر بین مدیران و کارکنان است که در قالب همایش ها صورت می گیرد. بتازگی نیز نشست شورای مدیران بیمه دی با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران ستادی به صورت حضوری و استانی به صورت برخط برگزار و ضمن بررسی چالشها، وضعیت شرکت برای کارکنان تشریح شد.
در این نشست مدیرعامل بیمه دی با اشاره به استمرار موفقیتهای این شرکت در فصل بهار و ابتدای تابستان و کسب رتبه نخست فروش و سهم از بازار در صنعت بیمه گفت: بیمه دی در جایگاه شرکت برتر صنعت بیمه قرار گرفته و فصل تازهای از رقابت و توسعه در این عرصه آغاز شده است.
هادی عبداللهی با قدردانی از تلاشهای همکاران ستاد، شعب، شبکه فروش و شرکتهای تابعه بیمه دی، دستیابی به رکوردهای تاریخی و تداوم صدرنشینی در بازار بیمه را حاصل همدلی و کار جمعی همه اعضای خانواده بیمه دی دانست.
وی با اعلام اینکه حدود ۲۰ درصد سهم بازار در اختیار بیمه دی است گفت: این سهم با استقبال مشتریان ظرفیت رشد بیشتری دارد.
مدیرعامل بیمه دی با تاکید بر اینکه فصل جدیدی در صنعت بیمه با نقشآفرینی بیمه دی آغاز شده گفت: حضور موثر همکاران در جمعهای نخبگان، مدیران و فعالان صنعت میتواند مسیر توسعه راهبردی شرکت را هموارتر کند. در این مسیر توجه به خدمات پس از فروش و تکریم بیمه گزاران اولویت همیشگی شرکت بوده و توجه به این اصل باعث شده جایگاه ویژه شرکت در صنعت را شاهد باشیم.
عبداللهی از مگاپروژهها به عنوان یکی از مدلهای نوین کسبوکار در صنعت بیمه یاد کرد و گفت: از دل این پروژهها باید طرحهای خرد قابل اجرا استخراج و بر توسعه خردهفروشی به عنوان محور پایداری شرکت تمرکز شود.
وی بر لزوم فعالسازی هرچه بیشتر شبکه فروش تاکید کرد و گفت: برنامهریزی برای جذب نمایندگان فعال و اثرگذار از اولویتهای کاری است تا بتوانیم از تمامی ظرفیتهای این بخش بهرهبرداری کنیم.
مدیرعامل بیمه دی بر خدمت رسانی هر چه بیشتر به خانواده های شهدا و ایثارگران تاکید کرد و گفت: تغییراتی در ساختار سازمانی بیمه دی صورت می گیرد و انتصابات جدید در راستای حفظ دستاوردها و تداوم مسیر موفقیت شرکت انجام می شود.