کسب رتبه نخست صنعت بیمه در فصل بهار نشان می دهد

سال نکوی بیمه دی با درخشش در بهار

به گزارش پول نیوز ، اقتصاد تحت تاثیر عوامل بسیاری قرار دارد که هر کدام به نوبه خود تاثیرگذار است. اما بدترین گزینه ای که اقتصاد را ویران می کند، انحصار است. انحصار به معنای دادن حق به فرد یا افرادی خاص و گرفتن همان حق از فرد یا افرادی دیگر است. انحصار باعث رکود و ایستایی می شود. نقطه مقابل انحصار، رقابت است. رقابت باعث می شود تا مجموعه هایی که خدمات مشخصی ارایه می دهند، تلاش بیشتری به عمل بیاورند. رقابت باعث خلاقیت و نوآوری می شود و رقبا سعی می کنند بازار را از دست رقبا بگیرند.

آنچه تاثیرات یک رقابت سالم را مشخص می کند، بررسی، مقایسه و رتبه بندی است که از سوی مراجع صاحب نظر صورت می گیرد.

یکی از مهمترین عرصه های اقتصاد، شرکتهای بیمه هستند. شرکتهای بیمه بحران ها را مدیریت می کنند و با پذیرفتن احتمال هر گونه خطر، بار نگرانی را از دوش سرمایه گذار، تولیدکننده، کارفرما، کارگر و در مجموع اشخاص حقیقی و حقوقی بر می دارند.

اکنون 30 شرکت بیمه، دهها کارگزاری و اپلیکیشن به ارایه خدمات بیمه مشغول هستند که بدست آوردن رتبه های برتر برای شرکتهای بیمه، مستلزم عملکرد درخشان و پیگیری های مستمر است.

شرکت بیمه دی در بین این شرکت از جایگاه بسیاری والایی برخوردار است و توانسته با تفاوتی آشکار، دیگر رقبا را پشت سر بگذارد و رتبه اول را بدست بیاورد به نوعی که فروش شرکت بیمه دی در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۴ نزدیک به ۳۴.۲ همت بوده، که نسبت به بهار سال قبل، ۷۳ درصد رشد داشته و عملکرد فروش حق بیمه شرکت بیمه دی در بهار سال جاری ۳۴/۱۹۷ همت بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۴/۴ همت بیشتر شده است .

برای آنکه عملکرد شرکت بیمه دی و تاثیرگذاری مثبت یا منفی تک تک افراد در بدست آوردن جایگاه مشخص شود، نشست شورای مدیران به صورت مستمر برگزار می شود که مدیرعامل بیمه دی در تازه ترین نشست، با اشاره به شرایط ویژه کشور، از تلاش‌های همدلانه کارکنان در ستاد و شعب تقدیر کرد و از ثبت دستاوردی مهم کسب رتبه نخست فروش در میان شرکت‌های بیمه‌ای کشور برای دومین ماه متوالی خبر داد.

همچنین بخوانید  افتخار بیمه دی به خدمت رسانی در شرایط سخت

هادی عبداللهی این موفقیت را نتیجه انسجام سازمانی، خدمات بی‌وقفه و ارتقای نظام پاسخگویی دانست و گفت: هدف از برگزاری نشست‌های ماهانه شورای مدیران، پایش عملکرد دوره‌ای و تطبیق آن با اهداف کلان شرکت است.

مدیرعامل بیمه دی به تشریح سیاستگذاری های شرکت پرداخت و گفت: افزایش توانگری مالی، توسعه تحول دیجیتال و بهبود نرخ بازده سرمایه‌گذاری، سه محور اصلی راهبردی شرکت هستند که دیگر اهداف نیز ذیل آن تعریف شده‌اند.

از آنجا که شرکتهای بیمه خدمات متنوعی ارایه می دهند، لازم به فعالیت در تمامی زمینه هاست و تمرکز بر یک یا چند موضوع خاص، درآمدزایی را محدود می کند و پایین می آورد. عبداللهی با تاکید بر درک درست از بکارگیری تمامی ظرفیت های بیمه ای در بیمه دی، از اصلاح و تنوع‌بخشی به سبد پرتفو با هدف جذب پرتفوی‌های سودآور خبر داد و افزود: مبنای ما در سال جاری صرفا تحقق بودجه پیش بینی شده در فروش نیست، بلکه پرتفوی سودآور اولویت ماست، همانطور که تا کنون درخواست ده ها همت پرتفوی بی کیفیت را رد کردیم .

مدیرعامل شرکت بیمه دی به آخرین نتایج رتبه‌بندی شرکت‌های بیمه اشاره کرد و گفت: بر اساس آمار رسمی، بیمه دی در خردادماه برای دومین ماه پیاپی و در مجموع فصل بهار موفق به کسب رتبه نخست صنعت بیمه کشور در شاخص فروش و سهم بازار شد که این دستاورد، حاصل تلاش ارزشمند همه همکاران در سراسر کشور است و هیچ سرمایه‌ای بالاتر از وفاق و همدلی سازمانی وجود ندارد.

نکته بسیار مهمی که شرکتهای بیمه باید همواره در نظر داشته باشند، تکیه نکردن بر گرفتن حق بیمه و استفاده از دیگر ظرفیتهای افزایش سرمایه و سود است. از سوی دیگر بدست آوردن مشتری برای یک دوره شاید کار آسانی باشد، اما مهتر آن است که مشتریان برای دوره های بعد حفظ شوند که عبداللهی با تأکید بر اهمیت موضوعاتی نظیر وصول مطالبات، افزایش نرخ بازده سرمایه‌گذاری، پایش مستمر فرآیندها و ارتقای خدمات پس از فروش گفت: هر چقدر در خدمات پس از فروش بهتر عمل کنیم، امکان تبدیل مشتریان به سرمایه‌های پایدار شرکت بیشتر می‌شود.

 

اشتراک‌گذاری

لینک کوتاه:

سایپا یدک1
فرهنگیان
آخرین اخبار