خدمات رسانی به مردم با دستگاههای پرداخت بدون هیچ مشکلی انجام شد

قبولی به‌پرداخت ملت در آزمون جنگ 12 روزه

به گزارش پول نیوز ، پول فیزیکی از گردونه خارج شده و تمامی معاملات در فضای مجازی صورت می گیرد. کالا را می خریم و کارت بانکی را در دستگاه کارتخوان به حرکت در می آوریم و پولش را بدون دردسر می پردازیم. عدد فرقی نمی کند و لازم نیست برای پرداخت اجزای پول چانه بزنیم. اگرچه تمامی خریدهایمان را بدون دردسر انجام می دهیم، اما آنقدر عادی شده که از اهمیت آن غافل شده ایم.

مهمتر آنکه همه روزه ظرفیت دستگاههای کارتخوان افزایش می یابد. شرکتهای ارایه دهنده خدمات پرداخت، بدنبال افزایش خدمات هستند تا در این رقابت، از دیگر رقبا پیشی بگیرند.

یک باره جنگ اتفاق می افتد و در حالی که اتفاق خاصی نیفتاده، مردم هراسان به عابر بانکها هجوم می برند و از عابر بانکها آنقدر پول نقد می گیرند که موجود عابر بانکها تمام می شود. دلیل گرفتن پول از عابربانک مشخص نیست، مگر چقدر می توانند پول نقد با  خودشان ببرند.

مردم به فروشگاهها مراجعه می کنند و مانند گذشته، بدون دردسر کالاهایشان را می خرند و کارت می کشند. هرچقدر بخواهند، می توانند بخرند و اینجاست که به اهمیت کارت بانکی، دستگاه کارتخوان و شرکت های پرداخت پی می برند. شرکتهای پرداخت به اندازه ای از فناوری بهره گرفته و نوآوری داشته اند که با وجود محدودیت در اینترنت، مشکلی برای خرید ندارند.

یکی از معتبرترین شرکتهای پرداخت، شرکت به‌پرداخت ملت است که همواره رتبه های اول را در ارایه خدمات کارتخوان به خود اختصاص داده است. هر بار که محمدمهدی تقی‌پور مدیرعامل شرکت به‌پرداخت ملت فرصتی برای ارایه عملکرد بدست می آورد، از تحول و نوآوری سخن به میان می آورد و در همین مسیر با قدرت پیش می رفت، مسیری که آثار مثبت آن را در جنک 12 روزه دیدیم.

همچنین بخوانید  رشد روز افزون «به پرداخت ملت» با تکیه بر فناوری‌های روز

اگرچه در گذشته در برخی موارد، مشکلاتی برای پرداخت بوجود می آمد، اما در جنگ 12 روزه هیچ مشکلی نداشتیم و هرگاه که کارت را وارد دستگاههای کارتخوان به پرداخت ملت کردیم، عملیات انتقال پول به سلامت و بدون هیچ مشکلی انجام شد. البته سلامت و سرعت در معاملات، ناشی از عملکرد به‌پرداخت ملت در گذشته و بازسازی و نوسازی دستگاههای کارتخوان بود. در آن زمان به‌پرداخت ملت هزینه های سنگینی را متحمل شد تا در شرایط حساس بخوبی خدمات رسانی داشته باشد.

تقی‌پور با تاکید بر اینکه هدف اصلی ما تقویت ارتباط با مشتریان وفادار و معرفی ظرفیت‌های جدید همکاری است، با اشاره به جایگاه پیشروی به‌پرداخت ملت در صنعت پرداخت گفت: شرکت به‌پرداخت ملت به‌عنوان یکی از پیشگامان پرداخت‌های اینترنتی و موبایلی در کشور، رتبه نخست را در این حوزه دارد و همواره تلاش کرده با ارائه راهکارهای نوآورانه، نقش موثری در تسهیل جریان پرداخت کشور ایفا کند.

مدیرعامل به پرداخت ملت که از حضور در هر عرصه برای برقراری ارتباط استقبال می کند، با تاکید بر اهمیت نمایشگاهها گفت: نمایشگاه فرصت ارزشمندی برای بررسی زمینه‌های همکاری جدید و ارائه خدمات متنوع به آن‌ها فراهم می کند.

وی با تاکید بر اینکه با تمرکز بر یکپارچه‌سازی سرویس‌های پرداختی و مالی گفت: با تمرکز بر این مهم، به دنبال آن هستیم تا مسیر تأمین مالی مشتریان را تسهیل کنیم.

تقی‌پور از همکاری مشترک با تأمین سرمایه ملت در ارائه برخی سرویس‌های نوین خبر داد و گفت: در این همکاری تلاش شده تا مسیر سرمایه‌گذاری مشتریان در صندوق‌های مالی یا پروژه‌های ملی تسهیل شود و منابع مالی آن‌ها به شکل هدفمند به سمت گزینه‌های مطمئن هدایت شود.»

اشتراک‌گذاری

لینک کوتاه:

دیزل
بانک توسعه صادرات
آخرین اخبار