از صدور 7 دستور کلیدی تا بازدیدهای میدانی و تاکید بر خدمت رسانی نشان می دهد؛

بیمه البرز یار بیمه گزاران در مقابله با هجوم وحشیانه اسراییل

به گزارش پول نیوز ، از آنجا که مردم در شرایط خاصی همچون زلزله، سیل و دیگر بلایای طبیعی، به فکر خرید بیمه نامه می افتند، شرکتهای بیمه از این فرصت برای فرهنگسازی و تبلیغ بیمه استفاده می کنند، زیرا زلزله و سیل بروز می کند و به پایان می رسد و امکان بروز آن برای مدتی وجود ندارد. بنابر این شرکتهای بیمه می توانند از حوادث طبیعی برای درآمدزایی بهره بگیرند.

 

اما برخی شرایط متفاوت است که جنگ از مهمترین آنهاست. اگرچه زمان آغاز جنگ مشخص است، اما زمان پایان یافتن جنگ مشخص نیست که دوران 8 ساله جنگ ایران و عراق، مصداق عینی برای مردم ایران است. از سوی دیگر ویرانی های جنگ سنگین است و در نتیجه یک موشک باران، می تواند یک ساختمان را به صورت 100 درصد ویران کند. بنابر این ریسک بیمه در شرایط جنگی بسیار زیاد است.

متاسفانه بتازگی شاهد هجوم وحشیانه اسراییل به کشورمان بودیم و هر بار که حملات نظامی صهیونیست ها به کشورمان رقم می خورد، ویرانی های بدی برجای می گذاشت. این تهاجم وحشیانه، باعث شده بود تا مردم بیشتر به فکر بیمه بیفتند، زیرا به چشم می دیدند که در نتیجه یک حمله، تا چه اندازه خانه های مردم ویران می شود.

اما در این شرایط دیدیم که بیمه البرز نه تنها صحنه را خالی نکرد، بلکه با قدرت بیشتری در کنار مردم قرار گرفت و هیچ کوتاهی برای فروش بیمه نامه در شرایط جنگی نشان نداد. بیمه البرز اعلام کرد که در 12 روز جنگ تحمیلی رژیم نامشروع صهیونیستی و مقاومت ملی مردم، نیروهای مسلح و رزمندگان فداکار و جان بر کف، تمام قد در کنار بیمه گزاران ایستاد و در عمل نشان داد که ارائه خدمات به مردم حتی در روزهای سخت دفاع از میهن ادامه دارد.

البته ماجرا به شعار ختم نمی شد و در شرایطی که بیشتر مردم کسب و کار خود را رها کرده و در مناطق امن و آرام کوچ کرده بودند، مدیرعامل بیمه البرز به انجام وظیفه و مسوولیت خود ادامه داد و به سمنان رفت تا در جریان بازدید از شعب، فرآیندهای خدمت رسانی را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهد.

موسی رضایی در جمع کارکنان شعبه سمنان، با اشاره به مسوولیت پذیری، تلاش های صادقانه تیم مدیریتی و کارشناسی و شبکه فروش کارآزموده و متعهد شرکت بیمه البرز گفت: خانواده بزرگ بیمه البرز فراتر و جدی تر از شرایط روزهای عادی، در سنگر خدمت ماند و در اوج بحران، آرامش را معنای واقعی بخشید به نحوی که میوه شیرین این خدمت، صدور 96 هزار بیمه نامه به ارزش 843 میلیارد تومان و پرداخت 53 هزار فقره خسارت به ارزش 425 میلیارد تومان بود.

یکی از جدی ترین نگرانی های بیمه گزاران، کمکاری و بی توجهی شرکتهای بیمه در روزهای سخت پس از فاجعه و اشکال تراشی در پرداخت خسارت است. اما مدیرعامل بیمه البرز با تاکید بر اینکه حس مسوولیت پذیری و خدمت به مردم، محدود به روزهای دفاع نبوده گفت: در روزهای آینده همچنان همه ما در سنگر خدمتگزاری برای جبران خسارت ها و وفای به عهد در قبال مشتریان خواهیم بود و با دقت تمام به تعهدات خود در قبال بیمه شدگان و زیاندیدگان عمل خواهیم کرد.

بیشتر بدانید: ثبت رشد 66 درصد درآمد حق بیمه ناخالص توسط بیمه البرز

موسی رضایی با یادآوری حضور همیشگی بیمه البرز در سنگر خدمت، گریزی بر اقدامات این شرکت در جبران خسارات بندر شهید رجایی در حادثه انفجار ششم اردیبهشت ماه زد و گفت: وفای به عهد را در تمامی عرصه ها و اعصار معنا کرده و شعار توانگری و ماندگاری را با اتکا بر تلاش همکاران دلسوز و متخصص در صف، ستاد و شبکه فروش ثابت کردیم.

حضور موسی رضایی در جمع کارکنان و سخنان مبتنی بر مسوولیت پذیری، حرکتی نمایشی نیست و از ابتدای حمله رژیم غاصب صهیونیستی و تجاوز به خاک کشورمان، مدیرعامل بیمه البرز با صدور دستورات متعدد و حضور در شعب استانی، مسیر خدمت رسانی به هموطنان را در شرایط بحران، هموار کرد که از جمله این اقدامات می توان به اجرایی کردن 7 دستور کلیدی و مهم در راستای رفاه حال بیمه گذاران شامل افزودن پوشش جنگ به بیمه درمان تکمیلی و بدنه خودرو، امکان دریافت پوشش جنگی برای خودروها به صورت حضوری یا آنلاین، تفویض اختیارات به روسای مجتمع ها و شعب برای تسریع در خدمات و پرداخت خسارت، بازدیدهای میدانی و سفرهای استانی تیم مدیریتی برای نظارت و حل مشکلات بیمه گذاران، ارائه پوشش جنگ در قالب بیمه های زندگی شوکا برای خسارات جانی و فعال بودن خدمات آنلاین 24 ساعته بیمه البرز برای ثبت خسارت و صدور بیمه نامه بدون مراجعه حضوری اشاره کرد.

اشتراک‌گذاری

لینک کوتاه:

معدن مس سریدون
ماکو
آخرین اخبار