ثبت اطلاعات محل سکونت در سامانه املاک و اسکان، شرط دریافت خدمات بانکی

بر اساس بخشنامه جدید بانک مرکزی از این پس ارائه خدمات بانکی تنها در صورت ثبت اطلاعات نشانی محل سکونت مشتریان در سامانه ملی املاک و اسکان کشور امکان پذیر خواهد بود.

به گزارش پول نیوز ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در راستای اجرای تکالیف قانونی مقرر، ارائه خدمات بانکی از جمله افتتاح حساب، صدور دسته‌چک، اعطای انواع تسهیلات و تعهدات، ارائه ابزارهای پرداخت و پذیرش منوط به ثبت و تطابق کد پستی اعلام‌شده توسط مشتری با اطلاعات درج‌شده در سامانه ملی املاک و اسکان کشور است.

بر این اساس، از تمامی مشتریان محترم درخواست می‌شود پیش از مراجعه به شعب بانک، نسبت به ثبت نشانی محل سکونت خود در سامانه املاک و اسکان به نشانی https://amlak.mrud.ir اقدام کرده و از تطابق آن با اطلاعات ارائه‌شده به بانک اطمینان حاصل نمایند.

همچنین بخوانید  موفقیت بانکداری آینده در گرو برنامه‌ریزی نوین

اشتراک‌گذاری

لینک کوتاه:

دانلود-رایگان-لوگو-آرم-بانک-رفاه-ایران
وصول مطالبات
آخرین اخبار