به گزارش پول نیوز ، در حالی که رهبر انقلاب بارها از مردم به عنوان مهمترین پشتوانه انقلاب یاد کرده و در آخرین سخنان شان نیز به جایگاه مردم برای پاسخگویی به زورگویی های استکبار تاکید کردند، باید رضایت مردم بیش از پیش حاصل شود، توقعی که با کمال تاسف محقق نشده است. همانطور که رهبر انقلاب نیز همواره در سخنانشان تاکید کرده اند، مردم در شرایط مناسبی قرار ندارند، با معیشت بسیار نامناسبی دست به گریبان هستند و گرانی های ناشی از تورم دو رقمی سیاست خارجی غلط ، باعث تشدید مشکلات اقتصادی برای کشور و البته مردم شده است.
شاید بتوان کمتر خورد، کمتر پوشید، از سفرها فاکتور گرفت، نسبت به آموزش و تحصیل بی تفاوت بود و گزینه های سبد خانوار را نادیده گرفت، اما دردهای ناشی از بیماری را نمی توان نادیده گرفت. با توجه به اهمیت درمان، شاهد بالا رفتن هزینه های دارو و درمان هستیم، تورمی که فشار مستقیم بر ارامش و آسایش روانی جامعه می گذارد.
وضعیت اسفبار دارو و درمان، نشان می دهد که باید هزینه های این بخش از زندگی مردم به نوعی مدیریت شود که فشار به مردم را به حداقل ممکن کاهش دهد. این توقعات تنها با تعریف، نقش آفرینی و البته تقویت بیمه ها امکان پذیر است. اما شرکتهای بیمه زیر بار بیمه های درمانی نمی روند، زیرا می دانند که بیمه های درمانی نه تنها سودده نیست، بلکه زیانده است و بدتر آنکه چالشهای بسیاری بین شرکتهای بیمه و بیمه گزاران از گذشته دور رقم خورده است.
در این آشفته بازار درمانی، بیمه دانا نگاه تخصصی به بخش درمان دارد و با تمام توان وارد بخش درمان شده است. بیمه دانا آنقدر خدمات مناسب و سریعی به بیمه شوندگان بخش درمان ارایه داده که اعتماد عمومی را بدست آورده و مردم برای خرید بیمه درمان، در گام اول به سراغ بیمه دانا می روند.
آنچه عملکرد بیمه دانا در تمامی بخشها به ویژه بیمه درمان را برجسته کرده، نظارت مستمر است. مدیریت بیمه دانا همواره پیگیر آن است که خدمات درمانی به بهترین نحو ممکن ارایه شود و بیمه گزاران نهایت رضایت را از عملکرد بیمه دانا داشته باشند. به همین دلیل بازدیدها و بازرسی های مستمری از سوی مدیریت بیمه دانا در مراکز درمانی صورت می گیرد. این بازدیدها مختص به تهران نیست، بلکه مدیریت بیمه دانا بازدیدهایی از خدمات رسانی در دیگر استانها داشته و خدمات رسانی در بخش درمان را به صورت سراسری رصد می کند.
جدیدترین عملکرد بیمه دانا در بحث نظارت، سفر مدیرعامل بیمه دانا به استان مازندران بود. دکتر رضا جعفری در این سفر با استاندار مازندران دیدار و گفتوگو کرد و پس از حضور در شعبه های ساری و بابل بیمه دانا، از مراکز درمانی طرف قرارداد استان مازندران بازدید کرد.
مدیرعامل بیمه دانا، در دیدار با مهدی یونسی رستمی استاندار که در استانداری مازندران در شهر ساری برگزار شد، دربارهٔ نقش و اهمیت بیمه در جامعه گفتوگو کرد. رضا جعفری با اشاره به ظرفیتهای بالای صنعت بیمه در ایجاد امنیت اقتصادی و آرامش اجتماعی، بر آمادگی بیمه دانا برای گسترش خدمات هدفمند در سطح استان تاکید کرد.
استاندار مازندران نیز از اقدامات مؤثر بیمه دانا قدردانی کرد و گفت: نقش صنعت بیمه در پشتیبانی از برنامههای توسعهای استان مازندران غیر قابل انکار است و بدلیل نقش آفرینی های تاثیرگذار بیمه، تعامل مستمر میان شرکتهای بیمهگر و دستگاههای اجرایی باید بسیاری بیشتر از گذشته شود.
در ادامه این سفر، مدیرعامل بیمه دانا با حضور در شعبه ساری، ضمن بررسی فرآیندهای خدمترسانی، از تلاش کارکنان برای پاسخگویی مؤثر به بیمهگذاران در ایام تعطیلات نوروزی قدردانی و بر ضرورت تسهیل خدمات، بهرهگیری از فناوریهای نوین و ارتقای رضایت مشتریان نیز تأکید کرد.
بازدید از مراکز و بیمارستانهای طرف قرارداد در شهر ساری و گفتوگو با مسئولان مراکز درمانی طرف قرارداد درباره نحوه ارائه خدمات به بیمهشدگان و عیادت از آنها نیز بخش دیگری از این برنامه بود.
این سفر در راستای سیاستهای کلان بیمه دانا برای افزایش اثربخشی خدمات، بهبود تعامل با ذینفعان و ارتقای سطح رضایت بیمهگزاران انجام شد.