به گزارش پول نیوز، معاون بازاریابی و فروش شرکت پتروشیمی جم گفت: در دنیا در حوزه پتروشیمی و پلاستیک یک یا دو نماد بینالمللی مهم در یک کشور برگزار میشود و هدف از این رویدادها ارتباط و مذاکره B2C وB2B با مشتریان فعلی و جدید شرکتها است.
حامد طبیبی افزود: اما اگر تعدد نمایشگاهها آنطور که در کشور ما اتفاق افتاده، زیاد شود، کیفیت و خروجی آنها کاسته میشود و اگر تمرکز روی یک رویداد باشد نتایج بسیار بهتری دریافت میکنیم.
وی ادامه داد: من از همه فعالان و دستندرکاران صنعت پتروشیمی تقاضا دارم تا روی یک رویداد مثل ایران پلاست، تمرکز داشته باشند، این کاری است که کشورهای مختلف انجام میدهند و نتایچ مثبت آن هم مشخص است.
طبیبی اظهار کرد: رویداد نمایشگاهی باید برای ما ترغیب و رقابت را به همراه داشته باشد و اگر رویدادی از این دو فاکتور تهی شود به یک دورهمی شبیه خواهد شد که این به مسیر روبهرشد ما میتواند آسیب بزند.
وی تصریح کرد: پتروشیمی جم، امسال بودجهای را به عنوان مصوب فروش، در برنامههای خود داشت تا فروش بیشتری در بازارهایی با حاشیه سود بالاتری داشته باشیم و تلاش کردیم تا در با فروش در لندمارکت و تجارت با همسایگان و چند کشور اروپایی و ارسال محصولات از راه زمینی تمرکز کنیم و دلیل عمده آن هم اختلاف قیمت است.
طبیبی اظهار کرد: ما در هفته اول بهمنماه از درآمد بودجه کل سال 1403 عبور کردیم و تا انتهای سال سود اعلامی پتروشیمی جم به عدد غافلگیرکنندهای برای سهامداران خواهد رسید.