ایدرو: تحلیل اطلاعات منجر به تعالی سازمان ها و شرکت‌ها می‌شود

رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران(ایدرو) گفت: تحلیل اطلاعات و مدیریت فرایندها در تعالی سازمانی مهم‌ترین شاخص است که توجه به این موضوع در عملکردها منجر به تعالی سازمان ها و شرکت ها می‌شود.

به گزارش پول نیوز ،  فرشاد مقیمی روز یکشنبه در بیست و دومین همایش تعالی سازمانی در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما اظهار داشت: شرکت‌ها و سازمان‌ها با اهتمام به تحلیل اطلاعات می توانند به تعالی سازمانی دست پیدا کنند. تعالی سازمانی دارای مجموعه ای از فاکتورها و شاخص‌ها است منجر به بهبود عملکرد و جایگاه شرکت ها می شود.

وی ادامه داد: مشتری مداری و دست یافتن به درک درستی از انتظارات مشتریان از مهمترین شاخص‌های اصلی در رسیدن به تعالی سازمانی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

همچنین بخوانید  پیش بینی تخصیص ۶ میلیون دلار به صنایع

رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران(ایدرو) عنوان کرد: از دیگر شاخص های تعالی سازمانی مدیریت فرایندها و تمرکز بر تغییر است که در رسیدن شرکت‌ها و سازمان ها به جایگاه واقعی کمک می کند.

وی با بیان اینکه نوآوری و خلاقیت از مهمترین مسایل در کسب و کارهاست گفت: سرمایه و دارایی یک مجموعه توجه شاخص های تعالی سازمانی است که منجر به رشد عملکرد می‌شود.

مقیمی تاکید کرد: تحلیل اطلاعات و مدیریت فرایندها از مهم‌ترین شاخص های تعالی سازمانی است که بدون توجه به این شاخص هیچ اتفاقی در راستای تعالی سازمانی نمی افتد از این رو توجه سازمان‌ها و بنگاه‌های اقتصادی به تحلیل اطلاعات به ارتقای عملکرد و رونق کسب و کار می‌انجامد.

اشتراک‌گذاری

لینک کوتاه:

ایدرو
### توسعه شبکه ریلی کشور؛ ۱۱۸۹ کیلومتر مسیر جدید در دست مطالعه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار