30 بهمن 1403 - 7:43

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو

بیمه شخص ثالث، در صدر شکایات بیمه گذاران

به گزارش پول نیوز، آمار شکایات نه‌ماهه امسال که توسط بیمه‌گذاران، بیمه‌شدگان و ذی‌نفعان بیمه‌نامه در سامانه رسیدگی و پاسخگویی به شکایات ثبت شده، نشان می‌دهد بیشتر شکایات با ۴۳ درصد مربوط به بیمه شخص ثالث است.
آمار شکایات نه‌ماهه سال ۱۴۰۳ که توسط بیمه‌گذاران، بیمه‌شدگان و ذی‌نفعان بیمه‌نامه در سامانه رسیدگی و پاسخگویی به شکایات ثبت شده به تفکیک همه رشته‌ها از سوی نهاد ناظر صنعت بیمه انتشار یافت.
بر اساس این گزارش، شکایات مرتبط با رشته‌های ثالث، با ۴۳.۱۹ درصد در صدر جدول شکایت است و دو رشته درمان و بدنه به ترتیب با ۲۱.۳۱ درصد و ۱۸.۶ درصد بیشترین سهم شکایات در بین رشته‌های بیمه را به خود اختصاص داده‌اند.

بر مبنای آمارهای اعلام‌شده این جداول بر پایه شرکت بیمه، تعداد کل شکایات ثبت‌شده، شکایات رسیدگی شده اعم از وارد و ناوارد و شکایت‌های در حال رسیدگی، تفکیک و در پورتال بیمه مرکزی بارگذاری شده است.

شایان ذکر است در این جداول، جایگاه شرکت‌های بیمه به صورت ماهانه تغییر می‌کند و و درصد شکایات وارده نیز در شرکت‌های مختلف، متفاوت است.

اشتراک‌گذاری

لینک کوتاه:

MaLogo
-پاسارگاد-زیر-نظر-کجاست (1)
همچنین بخوانید
آخرین اخبار