به گزارش پول نیوز ، استفاده از فناوریهای روز دنیا در صنعت بانکداری، از ضروریات این صنعت به شمار میآید که هم در بخش ارائه خدمات مختلف به مشتریان و هم در بحث امنیت اطلاعات امری ضروری است.
به همین دلیل بانکهای مختلف در تلاشند تا با استفاده از فناوریهای نوین بانکی، سرویسهای جدید خود را در اختیار مردم قرار دهند. البته در بازار رقابت، تنها استفاده از فناوری جوابگو نیست و خلاقیت حرف اول را میزند.
بانک ایران زمین همواره پیشرو در استفاده از فناوریهای روز بانکی بوده است و از این طریق توانسته مشتریان وفاداری را جذب خود کند.
این بانک به تازگی از شعبه هیبریدی خود رونمایی کرده است. در بانکداری هیبرید مشتریان میتوانند کلیه خدماتی را که به صورت حضوری از بانک دریافت میکردند به صورت غیرحضوری از طریق تلفن همراه یا تبلت خود دریافت نمایند.
شعبه هیبرید تلفیقی از محیط فیزیکی و مجازی برای ایجاد ارزشی ویژه برای مشتریان با ارائه سبدی از محصولات و خدمات گوناگون همراه با تجربهای به یادماندنی است.
کارشناسان حوزه فناوری اطلاعات با بررسی و مطالعه نیازهای مشتریان در شعب، سرویس هایی را که بیشترین میزان درخواست را از سوی مشتریان داشت، جداسازی کرده و متناسب با آن با حفظ روابط و قوانین رگولاتوری برای شعبه هیبرید تولید کردند.
شعب هیبرید به صورت ۲۴ ساعته درخواستهای مشتریان را دریافت کرده و در اولین سیکل کاری آن را انجام خواهد داد.
مشتریان می توانند به آسانی با نصب پلتفرم همراه پلاس فراز به صورت غیرحضوری اطلاعات و مشخصات خود را وارد کرده و پس از انجام استعلام های لازم و احراز هویت، در شعبه هیبرید افتتاح حساب کنند. همچنین می توانند از طریق این پلتفرم جهت انتقال وجه بالاتر از ۲ میلیارد ریال اقدام کنند.
این زیرساخت برای شعب هیبرید برنامه ریزی شده است که در کنار بخش عملیاتی، بخش پشتیبانی و پاسخگویی به مشتریان ایجاد شده تا مشتریان بتوانند به صورت ۲۴ ساعته و در کمترین زمان سرویس های مورد نیاز خود را دریافت کنند.
بانک ایران زمین با خلاقیتهای خود بارها ثابت کرده یک سروگردن از سایر رقبای خود بالاتر است و در استفاده از آخرین فناوریهای حوزه بانکداری، کارنامه درخشانی دارد.