به گزارش پول نیوز، علی صلاحینژاد مدیرعامل بیمه سینا در جمع نمایندگان و شبکه فروش این شرکت گفت: توسعه کمی و کیفی شبکه فروش اصلیترین راه تقویت بیمه سینا است و بر همین اساس، برنامه هدایت، حمایت، نظارت و پشتیبانی از نمایندگان در این شرکت آغاز شد.
وی اصلیترین پل ارتباطی شرکت با مشتریان را شبکه فروش عنوان کرد و افزود: محور قرار گرفتن شبکه فروش مزایای مختلفی دارد و برگزاری جشنواره ها و دخیل کردن هرچه بیشتر شبکه در فروش نشان داد که ظرفیت بالایی در این بخش وجود دارد.
مدیرعامل بیمه سینا با اشاره به تدوین برنامههای مختلف برای استفاده از ظرفیت شبکه فروش ادامه داد: اگر به کار تیمی و توانمندی خود باور داشته باشیم، موفقیت ما قطعی است.
وی با تاکید بر مشتری محوری و خلق ارزش گفت: مهمترین دارایی شرکتهای بیمه، مشتریان هستند اما ایجاد این دارایی بر عهده شبکه فروش است.
وی ادامه داد: دانش افزایی در دنیای امروز جزء واجبات هر شخص است چون توانمندی ایجاد میکند و اگر آموزش را جدی نگیریم حتما در کسب و کار و زندگی دچار مشکل میشویم.
صلاحی نژاد ضمن برشمردن چالشهای شبکه فروش بیان داشت: مشکلات اقتصادی کشور، تحریم های ظالمانه، تغییر ذائقه مشتریان و نرخ شکنی از جمله مهمترین چالشهای پیش روی نمایندگان است که ما در تلاشیم با حمایت بیشتر ، مسیر توسعه فروش را هموار کنیم.
وی با اشاره به تدوین برنامه عملیاتی بیمه سینا با ۶ هدف کلان ادامه داد: توسعه سخت افزاری و نرم افزاری در زیرساختها، تدوین آیین نامه تسهیلات نمایندگان و تمرکز بر پرتفوهای سودده از مهمترین برنامههایی است که تاکنون انجام شده است.
این گزارش میافزاید، در ابتدای این مراسم رؤسای شعب حاضر، گزارشی اجمالی از وضعیت و عملکرد شعبه و شبکه نمایندگان خود ارائه کردند