توانمندسازی شبکه فروش، دستور کار همیشگی بیمه ما

عمل کردن شرکت به تعهدات خود در قبال نمایندگان به بهترین شکل نیز، باعث رضایت چشمگیر اعضای شبکه فروش شده است و ارزیابی‌ها از افزایش رضایتمندی آنها نیز حکایت دارد.

به گزارش پول نیوز ، شرکت بیمه “ما” در تلاش است با ارائه طرح های نو، شبکه فروش خود را به منظور کسب موفقیت های بیشتر در بازار رقابتی کنونی، توانمندتر کند.

اقدامات موثری که در جهت افزایش درآمد پایدار، حفظ قدرت رقابت در بازار و افزایش دانش بیمه‌ای نمایندگان شرکت به اجرا گذاشته شده، به افزایش رشد تولید حق بیمه تولیدی و به ویژه در بیمه‌های زندگی منتهی شده است.

ایجاد طرح های متنوع فروش در حوزه بیمه های عمر و مستمری، طراحی سامانه فروش آنلاین با آدرس یکتا برای هر نماینده، برگزاری دوره‌های آموزشی و اعطای تسهیلات خرید و تجهیز دفتر، تنها بخشی از فعالیت‌های انجام شده در این حوزه است.

همچنین بخوانید  حق بیمه زندگی تولیدی «بیمه ما»، رشد ۱۶۴ درصدی را ثبت کرد

عمل کردن شرکت به تعهدات خود در قبال نمایندگان به بهترین شکل نیز، باعث رضایت چشمگیر اعضای شبکه فروش شده است و ارزیابی‌ها از افزایش رضایتمندی آنها نیز حکایت دارد.

اشتراک‌گذاری

لینک کوتاه:

تداوم بیمه زندگی
بیمه تعاون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار