نظام مدیریت فرایندها یکی از مباحث پایه در بیمه اتکایی ایرانیان

یکی از محورهای برنامه های اعلام شده از سوی مدیرعامل بیمه اتکایی ایرانیان در هم اندیشی با همکاران، تأکید بر دانش محوری است.

به گزارش پول نیوز ، باغ ابریشمی در آغاز دوره آموزشی نظام مدیریت فرایندها  که با حضور اعضای هیأت مدیره ، مدیران اجرایی و کلیه کارکنان در بیمه اتکایی ایرانیان برگزار شد، خاطرنشان کرد : بحث فرایند ها مبحث مهمی است که بایستی در یک ساختار تعریف شده ثبت و براساس آن ارزیابی ها انجام شود.

حسین بختیاریان مدرس باسابقه “سازمان و مدیریت” در مقدمه برگزاری این دوره آموزشی اظهار داشت : بحث نظام مدیریت فرایندها یکی از مباحث پایه ای است که برای تحول و پیشرفت سازمان به عنوان فوندانسیون در آینده مبنای پیشرفت قرار خواهد گرفت. وی در ادامه به تحلیل و بررسی  رویکرد فرایندی ، ضرورت استقرار نظام مدیریت فرایندها  و تأثیر آن بر بهبود ارزیابی ریسک ، دقت در تصمیم گیری ، بهبود سرعت پاسخگویی به ذینفعان ، انعطاف پذیری در برابر تغییر ، بهبود تجربه کاری و زنجیره ارزش در سازمان پرداخت.

همچنین بخوانید  رشد بیش از 60 درصدی پوشش بیمه ایرانیان خارج از کشور

بختیاریان در ادامه اقدامات کاربردی را مورد بحث و بررسی قرارداد و برتعامل و فصل های مشترک بین فرایند ها ، بهبود سیستمهای مدیریتی در نگرش فرایندی ، شاخص ها و اجزای فرایند، اشتراکات فرایندها فی مابین واحد های شرکت ، طبقه بندی فرایندها  ونهایتاً ایجاد داشبورد های مدیریتی تأکید کرد.

اشتراک‌گذاری

لینک کوتاه:

بیمه دی
مدیر عامل بیمه دی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار