فروش ۳۰۰ و سود۲۰ هزار میلیارد تا پایان امسال هدفگذاری شد

صعود به قله ها در دستور کار بیمه دی

به گزارش پول نیوز ، برای آنکه یک مجموعه به موفقیت دست یابد، نیازمند برنامه ریزی در ابعاد گسترده است. بررسی های کارشناسانه، تعیین ظرفیت ها، شناسایی نقاط ضعف، ارایه پیشنهادها و راهکارها، برنامه ریزی، زمانبندی و… باید صورت بگیرد تا یک مجموعه به موفقیت دست یابد. البته برای آنکه انگیزه لازم بین همکاران رقم بخورد، هدفگذاری در صدر امور قرار دارد. اگر همکاران اهداف تعیین شده از سوی مدیریت را بدانند، به همان میزان بر تلاش و کوشش خود می افزایند.

سود20هزار میلیاردی

مهمترین نکته ای که می تواند به هدفگذاری، سرعت اجرا بدهد، نشست های تخصصی مدیریت با زیرمجموعه هاست، اتفاقی که بیمه دی همواره به بهانه های گوناگون از نشست های فصلی تا مناسبت ها در دستور کار قرار می دهد. بتازگی نیز مدیرعامل بیمه دی  نشست سراسری با هدف تبیین اهداف و برنامه های فصلی با همکاران خود برگزار کرد. طاهر موهبتی از برنامه‌ریزی برای تحقق فروش بیش از ۳۰۰ هزار میلیارد ریال خبرداد و گفت: پیش‌بینی سود بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال تا پایان سال جاری تعیین شده است.

فروش 145درصدی

آنچیزی که هدفگذاری ها را عینیت می بخشد، آمار و ارقام موجود است که بیمه دی در پنج ماهه ابتدای سال آمار چشمگیری بدست آورده به نوعی که مدیرعامل این شرکت از تحقق جذب پرتفوی به میزان ۱۱۸ درصد در 5 ماه ابتدای سال جاری خبر داد و گفت:  این میزان پرتفوی نسبت به مدت مشابه سال گذشته، دست‌یابی به حدود ۱۴۵ درصد رشد فروش را نشان می‌دهد.

خرده فروشی در بیمه زندگی

آنچیزی که می تواند برای یک شرکت بیمه موثر و شاید خطرناک باشد، تک محصولی یا تکیه بر یک نوع خاص است. مدیرعامل بیمه دی که با اطلاعات و ارقام در جمع همکاران سخن می گفت، با اعلام اینکه در سبد پرتفوی فعلی شرکت، بیمه‌های درمان سهم بیشتری را به خود اختصاص داده گفت: با برنامه ریزی‌های تدوین شده، رویکرد شرکت به سوی خُرده فروشی با اولویت صدور بیمه‌نامه‌های زندگی خواهد بود. موهبتی با تاکید بر اینکه شبکه فروش بیمه دی نقش بسزایی در افزایش خرده فروشی دارد گفت: با توجه به اقداماتی که در حوزه تبلیغات و آموزش به اجرا درآمده، استفاده و بهره‌برداری از فرصت‌های به وجود آمده مورد انتظار است و امید می‌رود شبکه فروش به عنوان عضو موثر بیمه دی، نقش آفرینی کند.

اخلاق مداری حرفه ای

یکی از مهمترین گلایه هایی که همواره نسبت به بیمه ها مطرح می شود، دریافت حق بیمه بالا و مشکل آفرینی هنگام پرداخت خسارت است. اما مدیرعامل بیمه دی با پیش بینی تجربه کردن ضریب خسارت مطلوب گفت: همه اعضای خانواده بزرگ بیمه دی باید توجه داشته باشند که حضور این شرکت در فضای رقابتی صنعت، اخلاق‌مدارانه و حرفه‌ای بوده و عملکردی خارج از این چارچوب نداشته باشد. سخنانی که می تواند باعث امیدواری بیشتر مشتریان به بیمه دی بشود.

همچنین بخوانید  سایه بیمه دی بر سر سدها و نیروگاه‌های آبی

سرعت عمل در دستور کار

بروکراسی اداری بزرگترین ایراد در تمامی دستگاهها به ویژه بخش دولتی است که برخی بیمه ها با طولانی کردن این رویکرد، باعث نارضایتی مشتریان می شوند. اما موهبتی زمان بررسی اسناد مستقیم ارائه شده از سوی خانواده‌های ایثار و شهادت و پرداخت آن را یک هفته اعلام کرد و گفت: پرداخت خسارت به مراکز درمانی طرف قرارداد نیز به ۲ ماه کاهش پیدا کرده که زمانی منطقی و طبیعی است. زیرا از این بازه زمانی، یک ماه صرف جمع‌آوری و ارسال اسناد از سوی مراکز درمانی شده و یک ماه نیز شامل بررسی اسناد و پرداخت خسارت از سوی بیمه دی می‌شود.

از کمکاری تا درخشش

برای آنکه یک مجموعه بتواند مسیر پیشرفت را با قاطعیت طی کند، باید عملکرد هر بخش و هر فرد بدرستی مشخص شود و با تقدیر از افراد پرتلاش، انگیزه برای کارکنان کمکار ایجاد شود. موهبتی با تاکید بر اینکه برخی استان ها نیازمند تلاش بیشتری در حوزه فروش هستند گفت: با برنامه محوری، بعضی از استان ها بالغ بر ۱۰۰ درصد و برخی تا ۱۴۰ درصد بودجه خود را تحقق بخشیدند. علاوه بر آن، بودجه قابل توجهی نیز خارج از برنامه محقق کردند که نشان دهنده عملیاتی بودن برنامه ریزی‌هاست. بدین ترتیب باید نقاط قابل بهبود شناسایی شده و درصدد رفع آن‌ها برآییم. وی افزود: در استان‌ها باید به جذب پرتفوهای رشته‌های مختلف غیر از درمان تأکید داشت. همچنین تحقق بودجه مورد انتظار در بیمه‌های زندگی باید با جدیت دنبال شود. شعب و نمایندگی‌های یک استان باید با همکاری و همدلی در تحقق اهداف برنامه‌ریزی شده بکوشند.

اهمیت تبلیغات در تسخیر بازار

واقعیت تجارت و موفقیت افتصادی برای هر بنگاه اقتصادی، ابزارهای گوناگون دارد که تبلیغات جایگاه ویژه ای دارد. به همین دلیل شاهد تبلیغات هدفمند و گسترده بیمه دی برای جذب مشتریان بیشتر هستیم که قرارداد تبلیغی ـ فرهنگی بیمه دی با سازمان صدا و سیما گام مهمی بود که عده ای سعی کردند نسبت به آن حاشیه سازی کنند. اما مدیرعامل بیمه دی با اشاره به قرارداد با صداوسیما آغاز کمپین تبلیغاتی این شرکت گفت: بیمه دی به عنوان یک بنگاه اقتصادی برای کسب سود و تأمین نظر سهامداران از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد و در در حوزه تبلیغات، برنامه‌ریزی منحصر به فردی انجام داد، که طی ۱۵ روز تبلیغات در بازه زمانی المپیک، شاهد ۲۱۰ درصد افزایش فروش نسبت به سال گذشته بودیم.

توجه به تمام فرصت ها

بی شک یک مجموعه بزرگ به برنامه های گسترده در عرصه های گوناگون دارد که آموزش در صدر آن برنامه هاست. در بسیاری از مواقع به واسطه نبود آگاهی و تسلط به امور، سوتفاهم های بزرگی رخ می دهد. اما مدیرعامل بیمه دی با برشمردن برنامه‌هایی همچون تکریم مشتریان، توجه به سامانه شکایات، وصول معوقات، برگزاری دوره‌های آموزشی و افزایش مهارت، از تمامی همکاران خود خواست با جدیت این موارد را پیگیری کنند.

اشتراک‌گذاری

لینک کوتاه:

بیمه ایران
سایپا یدک1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار