به گزارش پول نیوز، متخصص توانمندسازی مدیران گفت: به نظر من بازدید از نمایشگاه الکامپ برای هر صاحب کسبوکاری جز واجبترین کارهایی است که باید انجام دهد؛ چون کسبوکارها اینروزها در حال مدرن شدن هستند و من خیلی خوشحالم که صاحبان کسبوکار خیلی پرشور در این نمایشگاه حضور داشته و تکنولوژیهای روز را به کسبوکار خود وارد میکنند که این موضوع باعث سرعت پیشرفت آنها خواهد شد.
وحید کریمی افزود: درشرایط اقتصادی کشور که در حال تجربه یک رکود تورمی هستیم؛ کسبوکارها باید سه موضوع را در اولویت کارهای خود قرار دهند، یکی از آنها نگاه ویژه به نیرو و منابع انسانی خود است، دومین موضوع بحث تبلیغات ارائه و بازاریابی است که باید آن را قدرتمند کنند و سومین موضوع آگاهی است که اگر بخواهند از دو موضوع قبل بهتر استفاده کنند باید سطح آگاهی را بالا ببرند و باید آموزش ببینند و یا از افراد متخصص کمک بگیرند تا آگاهی خود را افزایش دهند.
کریمی اظهار کرد: متاسفانه ما خیلی دیر استفاده از فناوریهای روز دنیا را میپذیریم و از آنها استفاده میکنیم؛ در حالی که نباید اینطور باشد و ما باید از هوش مصنوعی در روند کسبوکارها استفاده کنیم.
متخصص توانمندسازی مدیران افزود: هوشمصنوعی از الزامات هر کسبوکاری است که باید ایجاد شود و به نظر من بهترین کاری که هر کسبوکاری میتواند انجام دهد؛ شروع تحقیقات در حوزه هوشمصنوعی است تا بتوانند به بهترین شکل ممکن از این فناوری در کسبوکار خود بهره ببرند.
وی خاطر نشان کرد: به نظر من هیچ بازار مالی در هیچ زمانی به اندازه کسبوکار سود نداشته است؛ به شرطی که صاحب و رهبر کسبوکار به صورت حرفهای عمل کند و دائم در حال یادگیری باشد و تیم را نیز به طور مداوم آموزش دهد.