18 تیر 1403 - 11:18

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو

بحران اقتصادی در انتظار رییس جمهوری کارآمد

به گزارش پول نیوز، عضو هیات مدیره کانون کارگران بازنشسته تهران با تاکید بر اینکه رییس جمهور آینده باید فردی جامع الاطراف باشد گفت: رییس جمهور باید سابقه مدیریتی و پاکدستی را با هم داشته باشد.

 

ناصر برهانی با اعلام اینکه هر چقدر مطالبات مردم بیشتر مورد توجه قرار گیرد و برای رفع مشکلات و ایجاد رفاهیات اقدامات جدی و تاثیرگذاری صورت گیرد، امیدواری مردم به حکومت و نظام بیشتر می‌شود گفت: کاندیدا شدن برای ریاست جمهوری یک حرف است و پیروز شدن و تکیه زدن بر کرسی ریاست جمهوری حرف دیگری است.

 

عضو هیات مدیره کانون کارگران بازنشسته تهران با تاکید بر اینکه مسوولان باید درک درستی از حیطه وظایف خود داشته باشند گفت: از هنگامی که فردی نامزد ریاست جمهوری می شود تا زمانی که از مردم رای گرفت و رییس جمهور شد، مسوولیت تامین رفاه و معیشت مردم را برعهده دارد و باید برای این مهم برنامه اجرایی داشته باشد.

 

وی با اعلام اینکه خط فقر ۱۸ میلیون تومان است گفت: در شرایطی که دولت افزایش دستمزد ۲۰ درصدی را پیشنهاد کرد و حداقل حقوق ۱۰ میلیون تومان تعیین شد، مفهومش این است که باید بخش بزرگی از جامعه زیر خط فقر زندگی کنند که نشان می دهد دولت برای معیشت و رفاه اقشار آسیب پذیر هیچ برنامه ای نداشته است.

 

بیشتر بخوانید:

در انتظار بازکردن گره های کور بدست رییس جمهور

 

برهانی با اعلام اینکه مردم نظام را دوست دارند و به آن پایبند هستند گفت: همه چیز یک رابطه دو طرفه است همانطور که دوست داشتن یک رابطه دو طرفه است. در نتیجه اگر مردم نظام را دوست دارند، نظام نیز باید مردم را دوست داشته باشد و برای رفع محرومیت و مشکلات آنان اقدام کند.

 

وی با اعلام اینکه آنچه در قانون اساسی برای تامین رفاهیات مردم آمده، دیدگاه نظام در قبال مردم است گفت: قانون اساسی بر داشتن مسکن، درمان، آموزش، اشتغال و بسیاری موارد دیگر برای مردم تاکید دارد، اما مشکل زمانی به وجود می‌آید که سومدیریت حاکم می‌شود و اجرای قانون اساسی سلیقه ای صورت می گیرد.

 

عضو هیات مدیره کانون کارگران بازنشسته تهران با اعلام اینکه ۷ درصد ذخایر جهان در ایران قرار دارد گفت: کشوری که منابع بزرگی از ذخایر نفت، گاز، معادن، موقعیت آب و هوایی، موقعیت جغرافیایی و بسیاری موارد دیگر را در اختیار دارد و هر کدام ظرفیت بزرگی برای درآمدزایی و رسیدن به شکوفایی است، چگونه می‌توان باور کرد که بیشتر مردم آن زیر خط فقر زندگی کنند؟

 

وی با تاکید بر اینکه رییس جمهور باید با رای بالای مردم و در انتخاباتی پرشور برگزیده شود گفت: هر چقدر رییس جمهور مورد اقبال مردمی باشد، به همان نسبت از قدرت چانه زنی و رایزنی بالایی در مذاکرات بین‌المللی برخوردار است.

اشتراک‌گذاری

لینک کوتاه:

+ارز
63096929
همچنین بخوانید
آخرین اخبار