16 تیر 1403 - 2:37

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو

5 راه ساده برای کاهش هزینه های کاشت مو

به گزارش پول نیوز، هنوز که هنوز است، قیمت کاشت مو یکی از مهم‌ترین و بحث برانگیزترین موضوعات بین زیباجویان است. از آنجایی که امروزه کلینیک و مراکز کاشت مو مختلفی وجود دارد، فاصله قیمتی کاشت مو بین کلینیک‌ها کاملا آشکار است. این فاصله قیمتی‌ها زیباجو را سردرگم می‌کند که در آخر به کدام کلینیک کاشت مو باید مراجعه کند.

با توجه به اطلاعات معتبر، به‌روز و جدید وب سایت www.ncbi.nlm.nih.gov در زمینه اخبار پیوند مو که از نتیجه تحقیقات و بررسی‌های پژوهشگران سرچشمه می‌گیرد، هزینه کاشت مو به خودی خود به عوامل گوناگونی بستگی دارد. در واقع چنین نیست که مرکز یا کلینیک کاشت مویی یک قیمت ثابت برای کاشت مو تعیین کند. ابتدا باید زیباجو توسط پزشک مو معاینه شود و قیمت نهایی را طبق بررسی‌های صورت گرفته اعلام کند.

برای آسودگی خاطر و رضایت زیباجویان عزیز در ادامه مطلب به 5 راه ساده برای کاهش هزینه کاشت مو پرداخته‌ایم تا بتوانید بهترین و درست‌ترین تصمیم را در مراجعه به کلینیک کاشت مو بگیرید و با قیمتی منصفانه کاشت مو کنید.

5 راه ساده برای کاهش هزینه های کاشت مو

به نقل از تخصصی‌ترین و معتبرترین اخبار کاشت مو، وبسایت https://pubmed.ncbi.nlm.nih، هزینه‌های کاشت مو به عوامل گوناگونی وابسته است، برای مثال:

  1. روش کاشت مو
  2. میزان حجم طاسی سر
  3. تجربه و مهارت جراح
  4. موقعیت جغرافیایی کلینیک
  5. هزینه‌های اضافی (خرید داروها، ویزیت و غیره)
  6. دستمزد کلینیک
  7. تعداد گرافت مورد نیاز برای کاشت

حال با توجه به موارد فوق، در ادامه به 5 راه ساده برای کاهش هزینه‌های کاشت مو می‌پردازیم.

  1. تحقیق و مقایسه قیمت کاشت مو کلینیک‌ها

اولین و مهم‌ترین اقدام برای کاهش هزینه‌های کاشت مو، مقایسه قیمت کاشت مو کلینیک‌هاست. به هیچ عنوان به صورت کورکورانه کلینیکی را انتخاب نکنید و سریعا اقدام به کاشت مو کنید. ابتدا کلینیک‌های کاشت مو مد نظرتان در لیستی یا کاغذی یادداشت کنید. سپس بازه قیمت کاشت مو هر کدام از کلینیک‌ها را نسبت به خدماتی که ارائه می‌دهند؛ یادداشت کنید. این کار به شما کمک می‌کند با دیدی بازتر و بهتر در قیمت کاشت مو تصمیم بگیرید.

  1. انتخاب روش کاشت مو

دومین راه برای کاهش هزینه کاشت مو، انتخاب ارزان‌ترین روش کاشت مو است. روش‌های کاشت مو مختلفی وجود دارند، اما باید آگاه باشید که هر کدام از روش‌های کاشت مو چه ویژگی دارند و کدامیک برای‌تان مناسب است. از این حیث ما 3 روش از ارزان‌ترین روش کاشت مو برای‌تان ذکر می‌کنیم:

  • کاشت مو FUT: هزینه کاشت مو به روش fut بین 9 تا 15 میلیون تومان است.
  • کاشت مو FIT: هزینه کاشت مو به روش fit بین 7 تا 12 میلیون تومان است.
  • کاشت مو FUE: هزینه کاشت مو به روش fue بین 12 تا 15 میلیون تومان است.

جهت مطالعه بیشتر از نظرات متخصصان و جراحان مو در مورد هزینه کاشت مو در روش‌های مختلف، می‌توانید به وب سایت‌های زیر مراجعه کنید:

  1. https://afarineshkasht.com/
  2. https://www.aad.org/news
  3. https://ishrs.org/
  4.  https://www.plasticsurgery.org/

3. موقعیت جغرافیایی کلینیک

هرچه موقعیت مکانی کلینیک کاشت مو در بالاترین نقطه شهر، قرار گرفته باشد؛ هزینه کاشت مو بیشتر خواهد بود. در واقع کلینیک‌هایی که در مناطق بالا مثل سعادت آباد، اندرزگو و غیره قرار دارند، هزینه کاشت مو نسبت به مرکز شهر و جنوب بیشتر است. از این سو برای راحتی شما عزیزان ارزان‌ترین قیمت کاشت مو در مرکز شهر را معرفی خواهیم کرد. کلینیک پوست و مو آفرینش که در مرکز شهر قرار دارد، در حال حاضر هزینه کاشت مو را به قیمت پارسال با بهترین کیفیت انجام می‌دهد.

4. حجم طاسی سر

هر چه میزان حجم طاسی سر شما زیاد باشد، هزینه کاشت مو و تعداد گرافت مورد نیاز بیشتر خواهد بود. بنابراین چهارمین راه ساده برای کمتر کردن هزینه کاشت مو، پیشگیری است. در صورتی که مشاهده کردید از ریزش مو شدید برخوردار هستید، هرچه سریع‌تر برای درمان این عارضه اقدام کنید تا دچار هزینه‌های بیشتری نشوید.

5. زمان مناسب برای کاشت مو

آخرین و مناسب‌ترین روش برای کاهش قیمت کاشت مو، انتخاب زمان مناسب برای کاشت مو است. در واقع یکی از فرصت‌های طلایی برای کاشت مو زمانی است که کلینیک یا مراکز کاشت مو بر اساس تقویم، روز خاص یا مناسبتی را تخفیف بدهند. در این صورت می‌توانید با قیمتی پایین‌تر نسبت به روزهای عادی کاشت مو کنید.

کاشت مو با قیمت پایین در بهترین کلینیک

هیچگاه به دام کلینیک‌هایی که کاشت مو را با پایین‌ترین قیمت ممکن انجام می‌دهند، نیفتید. گاهی وقت‌ها کاشت مو با قیمتی بسیار پایین، بعدها برای‌تان گران‌تر تمام می‌شود. اگر هزینه کاشت مو کلینیکی پایین است، حتما از کیفیت خدماتش مطلع باشید. در این راستا کلینیک پوست و مو آفرینش با بیش از 11 سابقه کار در زمینه کاشت مو و ابرو، بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات کاشت مو را با قیمت پارسال برای زیباجویان عزیز انجام می‌دهد.

سخن پایانی

همانطور که در این مطلب به موضوع 5 راه ساده برای کاهش هزینه‌های کاشت مو پرداخته شد، متوجه شدید که برای کاهش هزینه کاشت مو بهتر است به راهکارهایی همچون میزان حجم طاسی سر، زمان مناسب برای کاشت مو، موقعیت مکانی کلینیک، روش کاشت مو و مقایسه کردن قیمت کاشت مو در مراکز مختلف کاشت مو را بررسی کنید. با رعایت این موارد می‌توانید به کمتر کردن هزینه‌های کاشت موی سرتان تاثیر ویژه‌ای بگذارید.

اشتراک‌گذاری

لینک کوتاه:

images_1720011661_66854b8d6e45c
images_1720002083_668526231740c
همچنین بخوانید
آخرین اخبار

خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی در پول نیوز

خدمات سئو

لیزر موهای زائد

لیفت نخ