15 تیر 1403 - 17:19

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو

بیمه دی؛ روسپید در عرصه کسب و کار دیجیتال

صنعت بیمه در سراسر جهان مورد توجه دولت‌ها قرار گرفته است و مردم نیز به خوبی بر نقش و اهمیت بیمه‌ها در جلوگیری از خسارت‌های مالی و حتی جانی واقف هستند.

به گزارش پول نیوز، به نقل از خبرداری، صنعت بیمه یکی از مهمترین ارکان توسعه اقتصادی کشورهاست. با مروری بر سهم صنعت بیمه در اقتصاد کشورهای توسعه یافته می توان در یافت که بیمه در مقایسه با خدمات دیگر نقش و اهمیت بیشتر و چشمگیرتری دارد. در ایران اولین شرکت بیمه با نام «شرکت سهامی بیمه ایران» در سال 1314 تاسیس شد و پیرو آن شرکت‌های خصوص بیمه نیز پا به عرصه وجود نهادند.

 

اهمیت بیمه در شکوفایی اقتصادی

با رشد صنعت بیمه و پیشرفت های محسوس آن در چند دهه اخیر، می‌توان به رشد و شکوفایی اقتصاد کشور هم توجه داشت. صنعت بیمه با ارائه بیمه‌های سلامتی نظیر بیمه درمان به خودی خود سبب شده ‌است تا شما از هزینه‌های کلان و سرسام آور پزشکی برای بیماران خاص خودداری کنید. شرکت‌های بیمه‌ای مختلف با توجه به پوشش‌ها و طرح‌های مختلف خود به جبران خسارت های شما پرداخته‌اند. شما با آرامش خاطر بیشتری می‌توانید با مسائل و مشکلات پزشکی- درمانی مختلف مواجه گردید. همچنین بدون کمترین فشار اقتصادی روی دوش خویش بتوانید از مزایای شرکت‌های بیمه‌ای مختلف در موارد خاص به خوبی بهره مند شوید.

 

نفوذ صنعت بیمه در همه عرصه‌ها

البته این نمونه‌ای از تاثیر صنعت بیمه در حوزه سلامت بود. در حوزه‌‌های دیگر زندگی نیز بیمه نقش پررنگی داشته است. به عنوان مثال بیمه‌های خودرو نظیر بیمه شخص ثالث خودرو و بیمه بدنه ماشین هم به ملزومات زندگی روزمره رانندگان تبدیل شده‌اند. بنابراین با توجه به این مسائل می توان نقش صنعت بیمه را در رشد و بالندگی اقتصاد کشور بسیار مثمر به ثمر دانست. این صنعت توانسته‌ تا حد بسیار زیادی از هزینه‌‌های پزشکی، پوشش‌های فوت و نقص عضو و از کار افتادگی، هزینه‌های اموال نظیر سرقت خودرو و … بکاهد. صنعت بیمه با این خدمات در صدد است که مشکلی افزون بر مشکلات متداول زندگی سبب رنجش خاطر و فشارهای اقتصادی شما نگردد.

 

بیمه دی؛ شرکتی فعال در عرصه کسب و کار دیجیتال

بیمه دی؛ یکی از شرکت‌های بیمه‌ای فعال در ایران است که از اعتبار خاصی برخوردار است و تعداد زیادی از مردم کشور از خدمات مختلف این شرکت بهره می‌گیرند.

به گفته رئیس کل بیمه مرکزی عملکرد مالی این شرکت در سال گذشته سودآور بوده است و بیمه دی در سال 1402 توانست سودی حدود سه برابر بیشتر از مدت مشابه سال 1401 کسب کند که این مهم حاکی از روند رو به رشد این شرکت است.

علی استاد هاشمی افزود: این شرکت توانسته در سال گذشته تنوع پرتفوی خود را ارتقا دهد و در حوزه بیمه های خرد برنامه ریزی دقیقی داشته و آمار و نتایج حاکی از پیشرفت این امر در بیمه دی است.

 

بیشتر یخوانید:

حضور پررنگ بیمه دی در نمایشگاه الکامپ

 

وی در ادامه بیان کرد: در بیمه مرکزی سعی بر این است تا بتوانیم فضا و زیرساخت های مناسبی در حوزه فناوری های دیجیتال و تجارت الکترونیک ایجاد کنیم تا همه شرکت ها بتوانند فرصت حضور در بازارهای جدید را پیدا کنند.

رییس کل بیمه مرکزی تصریح کرد: بیمه دی از شرکت هایی فعال در عرصه کسب و کار دیجیتال بوده و در زمینه بیمه های درمان و خودرو توانسته از این فناوری های نوین در ارائه خدمت به مشتریان استفاده کند.

بیمه دی همواره کوشیده است تا بهترین خدمات را با کمترین زحمت به دست مشتریان خود برساند و این شرکت به خوبی توانسته از ظرفیت خدمات آنلاین بهره ببرد و شاید این موضوع یکی از عوامل موفقیت و محبوبیت بیمه دی در بین ایرانیان است.

اشتراک‌گذاری

لینک کوتاه:

hacker-spy24-min-780x405
1676640
همچنین بخوانید
آخرین اخبار

خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی در پول نیوز

خدمات سئو

لیزر موهای زائد

لیفت نخ