14 تیر 1403 - 19:23

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو

خیرین در 3سال اخیر چه تعداد مدرسه ساخته اند؟

مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه ساز گفت: وزارت آموزش و پرورش، سازمان نوسازی مدارس با تعامل سازنده باعث شد با کمک خیرین در سه سال گذشته بیش از ۳۲ هزار کلاس درس ساخته‌ شود.
 همایش ملی تکریم خیرین مدرسه ساز امروز سه شنبه 12 تیرماه با حضور  محمدرضا جعفری مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه ساز، حمیدرضا خان محمدی رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش و محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری در اجلاس سران برگزار شد.

به گزارش پول نیوز،  محمدرضا جعفری مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه ساز در  این همایش ضمن گرامیداشت یاد و نام شهید جمهور، اظهار کرد: داریوش گنجی یکی از  خیرین بود که سال‌ها در آلمان زندگی می‌کردند، ۱۵ مدرسه در بیرجند و استان خراسان جنوبی ساخت و در زادگاهش به دیار ابدی پیوست و یادشان را گرامی می‌دارم.

مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه ساز  ابراز کرد: آثار خیر و برکت خیرین در نقاط مختلف کشور نورافشانی می‌کند و بذر علم و دانش را در همه جا می‌نشاند. شهید جمهور ستاد ویژه‌ای را برای هم‌افزایی و یک سند را با خیرین ایجاد کرده بودند که مشکلات و موانع را بردارد. امیدواریم رئیس‌جمهور جدید توجه به آموزش و پرورش و خیرین شریک راهبردی دولت را جدی بگیرند.

جعفری ادامه داد: تعهدات خیرین به ۱۲ هزار میلیارد تومان رسید و قصد داریم آن را به ۲۰ هزار میلیارد برسانیم.

بیشتر بخوانید:

تقدیر خیرین مدرسه ساز از پتروشیمی مارون در جشنواره

مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه‌ساز افزود:  وزارت آموزش و پرورش، سازمان نوسازی مدارس با تعامل سازنده باعث شد با کمک خیرین در سه سال گذشته بیش از ۳۲ هزار کلاس درس ساخته‌ شود، تشکر و تقدیر می‌کنیم که بساط علم و دانش را گسترش دهند.

منبع:برنا

اشتراک‌گذاری

لینک کوتاه:

4352336
1881824_810
همچنین بخوانید
آخرین اخبار

خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی در پول نیوز

خدمات سئو

لیزر موهای زائد

لیفت نخ