13 تیر 1403 - 18:25

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو

فولاد آلیاژی؛ بر فراز شرکت‌های معدنی

شرکت فولاد آلیاژی ایران به عنوان یکی از بازیگران بزرگ در بخش صادرات محصولات فولادی کشور، رکوردهای تازه‌ای را از خود به جا گذشته است.

به گزارش پول نیوز، به نقل از خبرداری، کارنامه فولاد آلیاژی نشان می‌دهد که این شرکت توانسته در سال گذشته، رکوردهای قابل توجهی را در میزان تولید و صادرات به نام خود ثبت کند.

میزان تولید مذاب این شرکت درسال گذشته از رقم 589 هزار تن فراتر رفت و این درحالی است که این عدد در سال 1401، 517 هزار تن بوده است. در زمینه تولید محصول، نیز فولاد آلیاژی ایران، عدد 525 هزار تن را در سال گذشته محقق کرد.

شرکت فولاد آلیاژی ایران در فروش محصول نیز موفق عمل کرده و توانسته از فروش 439 هزار تن در سال 1401، به رقم 529 هزا رتن در سال 1402 برسد.

گزارشات نشان می‌دهد که میزان صادرات محصولات فولاد آلیاژی ایران بیش از 2 برابر رشد داشته است. این شرکت توانست در سال گذشته، 91 هزار و 500 تن صادرات داشته باشد؛ در حالی که میزان صادرات این شرکت در سال 1401، حدود 40 هزار تن بوده است.

بررسی آمار عملکرد شرکت فولاد آلیاژی در ۳ ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۳ حاکی از رشد ۸ درصدی فروش محصولات این شرکت در مقایسه با مدت مشابه پارسال است.

تحلیلی معدن ۲۴ از آمارهای منتشره سامانه کدال، شرکت فولاد آلیاژی در ۳ ماهه ابتدایی امسال ۹۵ هزار و ۱۸۱ تن محصول نهایی و ۵۴ هزار و ۷۳۱ تن محصول میانی تولید کرد.

برپایه آمارهای منتشره در سامانه کدال، جمع کل فروش محصولات این شرکت در این مدت ۴۷ هزار و ۱۲۶ میلیارد ریال بود که ۲۱۳۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال آن مربوط به فروش صادراتی بوده است.

جمع فروش محصولات این شرکت در ۳ ماهه امسال در همسنجی با سال گذشته رشد ۸ درصدی نشان می‌دهد.

 

فولاد آلیاژی؛ برگزیده صنایع معدنی

این رکورد زنی‌های شرکت فولاد آلیاژی ایران از چشم مسئولان و دستندرکاران صنعت کشور دور نماند و در بیست‌وهشتمین سالروز ملی صنعت‌ومعدن که مصادف با روز ملی صنعت و معدن با حضور مسئولان دولتی و فعالان اقتصادی بخش خصوصی در سالن اجلاس سران برگزار شد از مدیر عامل شرکت فولاد آلیاژی ایران به عنوان برگزیده صنایع معدنی تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم که با حضور دکتر علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت، دکتر دهقانی‌فیروزآبادی معاون علمی‌وفناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری و دیگر مسئولان برگزار شد، شرکت فولاد الیاژی به عنوان برگزیده صنایع معدنی شناخته شد. در این مراسم مهندس محمد کمال زاده لوح و تندیس زرین روز ملی صنعت و معدن را به عنوان شرکت برتر فولادی از دکتر عباس علی‌آبادی وزیر صمت دریافت کرد.

 

بیشتر بخوانید:

نیم نگاهی به عملکرد شرکت فولاد آلیاژی ایران در ماه گذشته (+ فیلم)

 

گفتنی است شرکت فولاد آلیاژی با اتخاذ سیاست‌ها و تدابیر ویژه موفق شد در بین شرکت‌های بزرگ معدنی‌وصنعتی فعال در این حوزه؛ به عنوان برگزیده و شرکت برتر انتخاب شود.

شرکت فولاد آلیاژی همیشه در بین صنعتگران خوش درخشیده و اینبارهم نشان داد که همچنان به عنوان یکی از برترین  شرکت‌های کشور محسوب می‌شود.

 

اشتراک‌گذاری

لینک کوتاه:

2586096
5019845
همچنین بخوانید
آخرین اخبار

خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی در پول نیوز

خدمات سئو

لیزر موهای زائد

لیفت نخ