13 تیر 1403 - 18:10

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو

بانک پارسیان به کمک مستاجران شتافت (+ فیلم)

هر ساله با آغاز فصل تابستان موج جدیدی از نقل و انتقال مستاجران به راه می‌افتد و این فصل از سال، همیشه افزایش نرخ اجاره‌بها را به دنبال دارد و این موضوع به کابوسی برای مستاجران تبدیل شده است.

به گزارش پول نیوز، به نقل از خبرداری، براساس آمارهای ارائه شده، هم اکنون تعداد خانوار مستأجر کشور به حدود 8 میلیون خانوار رسیده است که رقم بالایی است و به نظر می‌رسد با روند فعلی همچنان بر این عدد افزوده شود.

طی چند سال اخیر دولت با افزایش چشمگیر اجاره‌بها سعی کرد تا با ارائه تسهیلات بانکی و پرداخت بخشی از ودیعه مسکن، به مستاجران کمک کند تا کمی از زیر بار فشار اجاره‌بها شانه خالی کنند.

 

 

بانک پارسیان که همیشه در تلاش بوده تا در شرایط اقتصادی فعلی، به خانواده‌‌ها در زمینه‌های مختلف یاری رساند این بار هم با پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن به کمک مستاجران رفته است.

این بانک با پرداخت تسهیلات در سرفصل‌های «تسهیلات ودیعه مسکن» ،« تسهیلات ساخت خودمالکی » و « تسهیلات نهضت ملی » توانسته است گام بلندی در به ثمر نشستن طرح ملی جهش تولید مسکن بردارد.

بانک پارسیان در بخش تسهیلات ودیعه مسکن، تاکنون به حدود 12.700 نفر معادل 9.100 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده است و پرونده 12.000 نفر دیگر در حال بررسی و اقدام است.

همچنین در بخش تسهیلات نهضت ملی (خود مالکی) نیز این بانک 523 میلیارد ریال تسهیلات برای ساخت 17 فقره پروژه، شامل 158 واحد پرداخت کرده و فرآیند اجرایی پرداخت 5.000 میلیارد ریال تسهیلات برای ساخت 2 پروژه جمعاً 6.000 واحدی نیز در حال انجام است.

در بخش تسهیلات نهضت ملی، نیز مصوبه پرداخت 2.640 میلیارد ریال تسهیلات بابت اجرای یک پروژه 480 واحدی ابلاغ که فرآیند اجرایی آن در حال انجام است.

همچنین این بانک به‌منظور اجرای هر چه سریع‌تر قانون مذکور، مذاکرات و جلساتی با وزارت راه و شهرسازی، استانداری تهران و شرکت عمران شهرهای جدید برگزار کرده است.

 

بیشتر بخوانید:

استقبال گسترده از خدمات بانک پارسیان در نمایشگاه ایران هلث

 

بانک پارسیان اینبار هم ثابت کرد که جامعه کشور به ویژه خانواده از اولویت‌های مهم این بانک است و همواره در تلاش است تا به طرق مختلف موانع را از پیش روی قشرهای مختلف جامعه بردارد و مسیر را برای آن‌ها هموار کند.

اشتراک‌گذاری

لینک کوتاه:

2586096
5019845
همچنین بخوانید
آخرین اخبار

خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی در پول نیوز

خدمات سئو

لیزر موهای زائد

لیفت نخ