13 تیر 1403 - 10:06

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو

از انتخاب اعضای هیات مدیره تا سرمایه گذاری در حوزه اقتصاد دیجیتال در بانک سینا

مجمع عمومی عادی سالیانه بانک سینا(سهامی عام) با حضور سهامداران در باغ پردیس تهران برگزار شد.

به گزارش پول نیوز،  در این مجمع که ساعت ۸ صبح دیروز با حضور دارندگان بیش از 77 درصد از سهام بانک به صورت حضوری و برخط برگزار شد، پس از ارائه گزارش عملکرد بانک در سال مالی گذشته توسط علی ابدالی، مدیرعامل و قرائت گزارش حسابرس و بازرس قانونی، صورت‌های مالی سال مالی منتهی به 29 اسفند 1402 این بانک به تصویب رسید.
در این مجمع سهامداران حاضر با تقسیم سود 48 ریالی به ازای هر سهم موافقت کردند. همچنین با رأی سهامداران، روزنامه‌های اطلاعات و دنیای اقتصاد به عنوان روزنامه‌های کثیرالانتشار جهت درج آگهی‌های بانک انتخاب شدند.
در این جلسه سازمان حسابرسی به عنوان بازرس و حسابرس بانک در سال مالی 1403انتخاب شد.

مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده بانک سینا(سهامی عام) به منظور انتخاب اعضای جدید هیأت‌مدیره این بانک برگزار شد.

در این مجمع که با حضور دارندگان بیش از 81 درصد از سهام بانک در باغ پردیس تهران برگزار شد، با رأی اکثریت سهامداران، اعضای جدید هیأت‌مدیره بانک سینا انتخاب شدند.
بر این اساس، محسن خدابخش، علی ابدالی، هاشم آقازاده، اکبر جلیلی و احمد سلمانی آرانی به عنوان اعضای اصلی هیأت‌مدیره بانک سینا برگزیده شدند.
همچنین در این مجمع، چنگیز مروج و فرهاد متین‌نفس نیز به عنوان دو عضو علی‌البدل هیأت‌مدیره بانک سینا انتخاب شدند.

سرمایه‌گذاری این بانک سینا در حوزه اقتصاد دیجیتال و مدل‌های نوین کسب‌وکار بانکی 

علی ابدالی در مجمع عمومی عادی سالیانه این بانک گفت: پیگیری جدی برنامه تحول دیجیتال و توسعه مدل‌های نوین کسب‌وکار بانکی، افزایش منابع و ارتقای سهم بازار و ارائه محصولات خلاقانه و نوآورانه در چارچوب ضوابط و بخشنامه‌های بانک مرکزی جزو برنامه‌های اصلی بانک سینا در سال جاری است.

وی ابراز داشت: خلق ارزش برای سهامداران و مشتریان از اولویت‌های اساسی بانک بوده و توجه ویژه به سرمایه انسانی و ایجاد سازمانی پویا و چابک هدف پایه‌ای بانک سیناست.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه بانک سینا دارای سرمایه انسانی بسیار با ظرفیت و متعهد بوده و اطمینان دارم که با این همکاران متعهد، ساعی و هوشمند، به بهترین شکل ممکن به برنامه‌های اشاره‌شده دست پیدا خواهیم کرد.

ابدالی ادامه داد: این بانک در سال 1402 در سود خالص رشد 69 درصدی، در منابع رشد 36 درصدی، در درآمدهای غیرمشاع رشد 50 درصدی و در مانده تسهیلات رشد 52 درصدی داشته است.

بیشتر بخوانید:

عزم راسخ بانک صادرات ایران بر حل مشکلات جوانان

مدیرعامل بانک سینا ضمن ابراز خرسندی از روند نزولی مطالبات غیرجاری این بانک خاطرنشان ساخت: روند نزولی مطالبات غیرجاری بانک، نشان از برنامه‌ریزی‌ صحیح و رعایت بهداشت اعتباری در خصوص اعطای تسهیلات بوده و این بانک در این حوزه نسبت به متوسط نظام بانکی، از جایگاه مطلوبی برخوردار است.

اشتراک‌گذاری

لینک کوتاه:

2013721
298442_969
همچنین بخوانید
آخرین اخبار

خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی در پول نیوز

خدمات سئو

لیزر موهای زائد

لیفت نخ