10 تیر 1403 - 11:11

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو

جشنواره تابستانه فروش درب ضد سرقت مدرن با قیمت فوق العاده و تخفیف ویژه

به گزارش پول نیوز، هرساله با شروع مناسب ها و فصل جدید به مدت کوتاه و محدود به صورت جشنواره ای فروش فوق العاده انواع درب ضد سرقت مدرن و جدید مجموعه اهورا درب آغاز می شود که با استقبال خوبی بین کارفرمایان و مشتریان عزیز برای خرید درب ضد سرقت روبرو می شود.

مجموعه اهورا درب با هدف انبار گردانی و به روز رسانی مدل های دپو و آماده تحویل خود و همینطور ثبت سفارش جدید اقدام به فروش ویژه و ارسال آن ها به سراسر کشور می کند. این جشنواره با تنوع بیش از 250 مدل از انواع سبک های مدرن و کلاسیک و نئو کلاسیک در رنگ بندی های مختلف آماده ثبت سفارش می باشد. لازم به ذکر است که این مجموعه آماده همکاری با انبوه سازان و ساختمان سازها و قابلیت سفارشی سازی مدل ها و  ثبت سفارش تعداد بالا نیز می باشد.

درب ضد سرقت مدرن

سبک مدرن همیشه جز پرفروش ترین درب های ضد سرقت بوده است و روز به روز مدل های جدیدی از درب ضد سرقت مدرن تولید و روانه بازار می شوند، که در بخش زیر چند نمونه از درب ضد سرقت سبک مدرن را مشاهده می کنیم.

درب ضد سرقت کلاسیک

از گذشته تاکنون استفاده از چوب های طبیعی همیشه طرفداران خود را داشته است و علاقه مندان به این درب ضد سرقت چوبی نیز کماکان درخواست سفارش این درب با روکش انواع چوب های طبیعی با کیفیت رنگ پلی اورتان ترک را دارند، که از انواع چوب های بلوط ، گردو ، راش قابلیت تولید دارد.

درب ضد سرقت رویه فلزی

از بخش های پرفروش مجموعه تولیدی اهورا همین بخش درب ضد سرقت رویه فلزی می باشد که به دلیل استفاده از ورق فلزی سنگین با کیفیت رنگ کوره ای الکترواستاتیک می باشد که در مقابل انواع شرایط آب و هوایی مختلف مثل تابش مستقیم خورشید و بارش باران عمر و ماندگاری بسیار زیادی دارد.

 

ثبت سفارش و خرید درب ضد سرقت

شما مشتریان و کارفرمایان عزیز می توانید بعد از مشاهده مدل های درب ضد سرقت و انتخاب با مشاورین و کارشناسان فروش برای بهترین انتخاب درب ضد سرقت مناسب محیط زندگی و شرایط آب و هوایی مورد استفاده داشته باشید

 شما می توانید برای اطلاعات بیشتر و اطلاع از تخفیفات ویژه جشنواره تابستانه خرید درب ضد سرقت روی لینک کلیک کنید یا با شماره 88449064-021 تماس حاصل فرمایید.

اشتراک‌گذاری

لینک کوتاه:

نرخ تاکسی برقی
168534458916709700
همچنین بخوانید
آخرین اخبار

خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی در پول نیوز

خدمات سئو

لیزر موهای زائد

لیفت نخ