9 تیر 1403 - 16:15

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو

مدیرعامل بیمه دی:

به دنبال افزایش ضریب نفوذ بیمه هستیم

مدیرعامل بیمه دی در حاشیه مراسم امضای قرارداد مشارکت این شرکت با سازمان صدا و سیما، این قرارداد را فرصتی مغتنم برای افزایش ضریب نفوذ بیمه در جامعه دانست.

به گزارش پول نیوز، مهندس طاهر موهبتی گفت: امروز فرصت خوبی برای صنعت بیمه و به ویژه بیمه دی مهیا شد، با حضور معاون مالی و سرمایه انسانی صدا و سیما در این جلسه تفاهم نامه ای امضا شد که طی آن درصدد هستیم تا از طریق ابزار رسانه و تهیه و تولید فیلم، سریال، تیزرهای تبلیغاتی به ترویج فرهنگ بیمه کمک کنیم.

 

وی افزود: یکی از مباحث فراروی صنعت بیمه افزایش ضریب نفوذ صنعت بیمه است، که در آسیب شناسی های صورت گرفته، یکی از دلایل اصلی “عدم توفیق در ترویج فرهنگ بیمه” بوده است که محاسن و محصولات خوبی که در این صنعت وجود دارد بخوبی معرفی نشدند به ویژه در حوزه بیمه های زندگی توفیق کمتری داشته ایم به طوری که در دنیا به طور میانگین 45 درصد فروش صنعت بیمه متعلق به این رشته است اما در ایران این عدد حدود 14 درصد است.

 

موهبتی اظهار امیدواری کرد که با مشارکت صدا و سیما و با تولید محتواهای فرهنگی، به تبیین مباحث بیمه ای و قوانین مرتبط در میزگردها کمک خواهد شد که نتیجه آن به نفع صنعت بیمه و رفاه اجتماعی در کشور است که این مهم به عنوان «اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم » هم راستا با یکی از وظایف اصلی سازمان صدا و سیما محسوب می شود.

 

بیشتر بخوانید:

عملکرد یکماهه بیمه دی زیر ذره‌بین (+فیلم)

 

مدیرعامل بیمه دی انعقاد این تفاهم نامه را فرصتی بزرگ برای صنعت بیمه برشمرد که بیمه دی به نمایندگی از این صنعت به ایفای نقش خواهد پرداخت.

 

وی افزود: بیمه دی نیز یکی از شرکت های برتر صنعت بیمه در شاخص فروش است که امیدوارم با انعقاد این تفاهم نامه اتفاقات خوبی در آینده در بیمه دی محقق شود.

اشتراک‌گذاری

لینک کوتاه:

behpardakht-667166b877b8b-464x340
169668865
همچنین بخوانید
آخرین اخبار

خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی در پول نیوز

خدمات سئو

لیزر موهای زائد

لیفت نخ