10 تیر 1403 - 11:10

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو

همزمان با عید بزرگ غدیر خم:

برگزاری همایش بزرگ حضور حداکثری در شرکت ایدکوپرس

همزمان با فرا رسیدن عید سعید غدیر و نزدیکی به چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران، رویداد بزرگ امیدآفرینی و خدمات رسانی با حضور رییس سازمان بسیج کارگری کارخانجات کشور، فرمانده سپاه استان البرز، مدیرکل صمت استان البرز و اعضای هیئت مدیره، مدیران ارشد و جمع زیادی از کارکنان ایدکوپرس برگزار شد.

به گزارش پول نیوز، حمیدرضا اله بداشتی، رییس سازمان بسیج کارگری کارخانجات کشور طی سخنانی با اشاره به بومی سازی و درون سازی تکنولوژی در ایدکوپرس و بی نیازی به خارج از کشور، توانمندی و سخت کوشی کارگران این واحد صنعتی را ستود و آن را الگویی برای سایر شرکتها و کارخانجات دانست و تصریح کرد: برای ادامه پیشرفت و توسعه کشور نیازمند انتخاباتی پرشور و انتخابی اصلح هستیم که امید است با همت و وقت شناسی همه ایرانیان به این مهم دست یابیم.

در ادامه سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه استان البرز نیز ضمن تقدیر از روند پیشرفت ایدکوپرس گفت: دیدن توان داخلی و ظرفیت‌های تولیدی این شرکت موجب مباهات است و امیدوارم این روند رو به رشد همچنان ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

سایپاسیتروئن کاشان به خطوط ریلی کشور متصل شد

 او با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری در پیش است تصریح کرد: قوه مجریه بیش از ۲۳۰ هزار پست مدیریتی اعم از وزرا، استانداران، فرمانداران و … در اختیار دارد و رئیس جمهور باید شخصیتی باشد که بتواند این دستگاه پر اهمیت را خوب هدایت و مدیریت کند.

فرمانده سپاه استان البرز ضمن تاکید بر مشارکت در انتخابات، اظهار داشت: همه ما وظیفه داریم با مشارکت حداکثری، رئیس جمهوری انتخاب کنیم که با پیروی از ولی فقیه شاهد ایران سرافراز باشیم.

در پایان این مراسم نیز تجلیل از خانواده ۵ شهید والامقام، ۵ سید جلیل القدر و ۳ قهرمان ملی شرکت ایدکوپرس انجام شد.

اشتراک‌گذاری

لینک کوتاه:

نرخ تاکسی برقی
168534458916709700
همچنین بخوانید
آخرین اخبار

خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی در پول نیوز

خدمات سئو

لیزر موهای زائد

لیفت نخ