8 تیر 1403 - 19:05

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو

شهید سلیمانی و رئیسی نماد و شاخص هستند

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: شهید سلیمانی و رئیسی نماد و شاخص هستند؛ شهید رئیسی نماد دولتمرد پاک، مردمی و کارآمد است و هرکسی دولت خود را تشکیل می‌دهد اما ممکن است بگوید نوع مدیریت من شبیه فلان شخصیت است تا مردم مقایسه کنند.

به گزارش پول نیوز، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نامزد انتخابات ریاست جمهوری در یک نشست خبری گفت: نباید شهدای ملی و قهرمان را صرف انتخابات کنیم.

 

او افزود: شهید سلیمانی و رئیسی نماد و شاخص هستند؛ شهید رئیسی نماد دولتمرد پاک، مردمی و کارآمد است و هرکسی دولت خود را تشکیل می‌دهد اما ممکن است بگوید نوع مدیریت من شبیه فلان شخصیت است تا مردم مقایسه کنند.

 

وی ادامه داد: دو سبک مدیریت در کشور وجود دارد. وقتی می گوییم دوستان اعلام کنند که ادامه کدام دولت هستند برای این است که رویافروشی نکنند و طوری صحبت نکنند که تاریخ از امروز شروع می‌شود. یک سبک مدیریتی تکنوکراتی با تکیه بر نظام ادارای و نشستن پشت میزها و تصمیم گیری پشت درهای بسته تحت عنوان نخبگی است و نگاه به بیرون و ارتباطات بین المللی دارد و یک رویکرد به مردم نگاه دارد و کف میدان است و در کنار مردم در حال دویدن است. از مسائل خرد مردم عبور نمی‌کند و مردم را ظرفیت می‌داند. یک سبک مدیریت ۳۰ سال و سبک دیگر ۱۱ سال سر کار بوده است. این دو نوع سبک مدیریت قابل مقایسه است و هرکسی می‌آید باید بگوید کدام سبک را دنبال می‌کند.

 

بیشتر بخوایند:

حمایت جبهه پایداری از جلیلی

 

قاضی زاده هاشمی ابراز امیدواری کرد فرصتی برای مردم فراهم شود تا بهترین انتخاب را داشته باشند و دعوت می‌کنم بدون هیاهوها و دو قطبی‌سازی‌ها مسائل را حل کنیم.

منبع:خبرآنلاین

اشتراک‌گذاری

لینک کوتاه:

139301231405251912518044
صادقی
همچنین بخوانید
آخرین اخبار

خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی در پول نیوز

خدمات سئو

لیزر موهای زائد

لیفت نخ