12 تیر 1403 - 9:48

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو

جمهوری اسلامی به اتکا همه مردم پیش می‌رود

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: برگ برنده انقلاب اسلامی، حضور و مشارکت مردم است و نقطه قوت ما در عرصه جهانی نیز همین مسئله مهم است.

به گزارش پول نیوز، ، مصطفی پورمحمدی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز دوشنبه (۴ تیر ماه) در نشست دانشجویی دانشگاه تهران حاضر شد و گفت: نقش دانشگاهیان، دانشجویان و نخبگان در هر جامعه‌ای روشن است و در جامعه ما اهمیت زیادی دارد چرا که ما جامعه‌ای هستیم که هم پیشینه فرهنگی و تمدنی داریم هم جامعه نخبگی هستیم و انقلاب ما، انقلاب فکری و علمی و مقوله‌ای کاملاً انسانی است.

 

وی بیان کرد: طبیعی است نقش دانشجویان و دانشگاهیان و فرهیختگان و طلاب برجسته‌تر است. ما از ظرفیت خوب نخبگی، علمی و پژوهشی برخورداریم اما آیا آنچه در دانشگاه‌ها، حوزه‌ها و مدارس یافتیم و آموزش دیدیم، در عرصه زندگی خود آورده ایم یا نیاوردیم؟ این یک مسئله‌ای است که باید روی آن تأمل بکنیم.

 

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: مهم‌ترین مسئله‌ای که در انقلاب اسلامی اتفاق افتاده، حضور و مشارکت مردم است. برگ برنده انقلاب اسلامی، حضور و مشارکت مردم است. نقش مردم، نقش تعیین کننده‌ای است. نقطه قوت ما در عرصه جهانی حضور و مشارکت مردم است. مشارکت را به نحوی تلاش کنیم که به خوبی صورت بگیرد که توان ملی ما دیده شود.

 

پورمحمدی در پاسخ به سوالات و مطالبات نماینده تشکلات دانشجویی، گفت: جمهوری اسلامی به اتکا همه مردم پیش می‌رود. کشور فقط متعلق به ما نیست برای همه مردم ایران است. همه حق دارند. اصل حفظ کشور و توسعه و امنیت و آرامش مردم کشور است که این موارد را ارتقا دهیم. ما حق نداریم گرایش‌های ارزشی و دینی خود را به زور به مردم تحمیل کنیم. انقلاب ما با عمل و تعقل آغاز شد و ادامه پیدا کرد.

 

وی ادامه داد: برای من انقلاب و مردم مهم است؛ آنچه مهم است این است. من امنیت و آسایش مردم را می‌خواهم. ما باید قرارهایمان درست باشد. تفکر امنیتی و نظامی نباید در کشور حاکم باشد. اگر کسی نظامی است، نباید تفکر نظامی خود را بر کشور تحمیل کند.

 

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: ما قوتمان با مردم است. انقلابی کسی است که قدرت مذاکره داشته باشد و از مذاکره نترسد و تجربه مذاکره داشته باشد. جمهوری اسلامی به دلیل لایه‌های پنهان قدرت خود، قدرتمند است.

 

پورمحمدی تاکید کرد: من به اقتصاد لیبرالی اعتقاد ندارم. سیاست‌های بسته و رانتی در همه دولت‌ها پیوسته وجود داشته است. اقتصاد دولتی و شبه دولتی و هدایت شده، اقتصاد ایران را زمین زده است. اقتصاد را باید مردمی و مقاومتی کرد که با ارگان‌های دولتی درست نمی‌شود.

 

وی گفت: من امروز برای حجت تمام کردن با مردم آمده‌ام. آمده‌ام به ملت بگویم من می‌توانم به شما کمک کنم و شما را از این سختی‌ها نجات دهم. گفتمان اسلام، انقلاب و امام گفتمان صداقت و عقلانیت و علم است.

 

بیشتر بخوانید:

زاکانی با اژدهای هفت سر روبرو شد؟

 

نامزد انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: ارز چند نرخی وحشتناک است و موجب فساد شده است. مشکل عمده این است که ارز کم است. باید تحریم را بشکنیم یا کم کنیم. برجام مطلوب ما نیست. ما باید برنامه داشته باشیم و افق‌های روشن گام به گام برای رسیدن به هدف داشته باشیم.

منبع:مهر

اشتراک‌گذاری

لینک کوتاه:

cfzlipar9511
4348206
همچنین بخوانید
آخرین اخبار

خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی در پول نیوز

خدمات سئو

لیزر موهای زائد

لیفت نخ