8 تیر 1403 - 0:20

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو

84 مالخربازداشت شدند

معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فراجا گفت: با اجرای مرحله نخست طرح مبارزه با سرقت های خرد ۸۴ مالخر و هزار و ۱۵۶ نفر سارق دستگیر شدند و بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ فقره اموال مسروقه کشف شد.

به گزارش پول نیوز، به نقل ازایرنا از پلیس، سرهنگ محمدرضا اکبری اظهار داشت: پیرو تدابیر ابلاغی مبنی بر اجرای طرح مبارزه با سرقت های خرد، مرحله نخست این طرح در اواخر خرداد ماه سال جاری به مدت سه روز در استان های سراسر کشور اجرا شد.

وی با بیان اینکه سرقت های خرد شامل وسایل و قطعات خودرو و داخل خودرو، پلاک اتومبیل و موتور، کش رو زنی و جیب بری است، افزود: با تلاش کارآگاهان مبارزه با سرقت با اجرای این طرح منجر به دستگیری هزار و ۱۵۶ نفر و همچنین ۸۴ مالخر شد و نیز بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ فقره اموال مسروقه کشف شد.

معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فراجا تصریح کرد: طبق آمار کارشناسان طی ۳ ماه اول سال سرقت های خرد بیش از ۱۹ درصد کشف به وقوع و حدود ۴۳ درصد کشف به کشف نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

وی به شهروندان توصیه کرد جدا کردن پانل و همراه بردن آن یکی از راههایی است که موجب می شود سارقین کمتر به سراغ ضبط های بدون پانل و یا اصطلاحا خالی بروند و افزود: از قرار دادن اشیاء قیمتی، کیف، وجه نقد، تراول چک، اسناد و مدارک لازم از هویت و مالکیت در داخل خودرو بعد از پیاده شدن از اتومبیل خودداری شود.

اکبری ادامه داد: در هنگام استفاده از تلفن، کیفتان را نزدیک بدنتان یا در دستی که آزاد است نگه دارید و اطمینان حاصل کنید که با امنیت کامل و محکم آن را نگه داشته اید.

اشتراک‌گذاری

لینک کوتاه:

11
4
همچنین بخوانید
آخرین اخبار

خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی در پول نیوز

خدمات سئو

لیزر موهای زائد

لیفت نخ