14 تیر 1403 - 11:22

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو

تولید پانسمان بیماران پروانه‌ای در دولت شهید رئیسی

یک پژوهشگر علوم سیاسی و استاد دانشگاه گفت: با وجود تحریم‌ها و محدودیت‌ها به لطف ثروت و غنی بودن ایران، موارد تحریمی قابل جبران هستند؛ تولید باند بیماری‌های پروانه‌ای مهر تاییدی بر این ادعا است.

به گزارش پول نیوز، به نقل از برنا،محسن سپاسی پژوهشگر علوم سیاسی و استاد دانشگاه درباره اصلی‌ترین نیاز‌های جوانان که نباید از برنامه‌های کاندید‌اهای ریاست جمهوری دور بماند گفت: با توجه به این که بحث ازدواج در راستای دو مشکل اصلی اقتصاد و معیشت ایجاد شده؛ موضوع خودکفایی و نادیده گرفتن محدودیت‌های ناشی از تحریم نیز مطرح می‌شود.

وی ادامه داد: اگرچه در این مرحله از انتخابات تمامی کاندید‌ها اقتصاد را مشکل اصلی دانسته و در راستای برطرف کردن این مشکل، مبنایی ارائه دادند اما با وجود تحریم‌ها و محدودیت‌ها، به لطف ثروت و غنی بودن ایران، موارد تحریمی قابل جبران هستند؛ تولید باند بیماری‌های پروانه‌ای مهر تاییدی بر این ادعا است.

سپاسی تولید پانسمان بیماران پروانه‌ای را شاخ غولی دانست که ایران موفق به شکست آن شد و افزود: تا پیش از این فقط دو کشور قادر به تولید این محصول حیاتی بودند که در دولت سیزدهم ایران نیز در مواجه با تحریم‌ها، به ساخت این کالای اساسی دست پیدا کرد.

پژوهشگر علوم سیاسی ازدواج را در امتداد تامین اقتصاد جامعه دانست و تشریح کرد: از چشمگیرترین نکات مذکور در چهاردهمین دوره انتخابات تاکید روی پویایی برآورد‌ها و نیاز‌های اقتصادی بود، به این ترتیب نگاه به دستاورد‌های غربی یا دور زدن تحریم‌ها در اولویت‌های بعدی قرار می‌گیرد.

اشتراک‌گذاری

لینک کوتاه:

63091326
همچنین بخوانید
آخرین اخبار

خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی در پول نیوز

خدمات سئو

لیزر موهای زائد

لیفت نخ