10 تیر 1403 - 11:02

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو

با حضور سهامداران حقیقی و حقوقی؛

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سایپادیزل برگزار شد

جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شركت سایپادیزل برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲، با حضور بیش از ۶۰ درصد از سهامداران حقیقی و حقوقی روز یکشنبه ۲۷ خردادماه در محل سالن همایش صنعتگران این شرکت برگزار شد.
در ابتدای این جلسه كه به ریاست غلامرضا چنانه به نمایندگی از شرکت ستاره سفیران آینده برگزار شد، گزارشی از عملكرد هیأت مدیره در قالب پخش كلیپ به سمع و نظر حاضرین رسید و در ادامه، گزارش حسابرسی و بازرس قانونی توسط نماینده تیم حسابرسی قرائت و پاسخ‌های لازم توسط مدیرعامل و هیأت مدیره ارایه شد.

به گزارش پول نیوز، بر اساس این گزارش، پس از قرائت گزارش هیأت مدیره در مورد فعالیت‏‌ها، صورت‏های مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ شركت سایپادیزل، مورد تصویب سهامداران و مجمع قرار گرفت و روزنامه اطلاعات نیز به عنوان روزنامه رسمی این شرکت انتخاب شد.

گفتنی است، تعیین اشخاص حقوقی که جهت شرکت در انتخابات هیأت مدیره اعلام آمادگی کرده بودند، پایان بخش برنامه‌های مجمع عمومی سالیانه شرکت سایپادیزل بود که پس از رأی گیری، شرکت‌های ستاره سفیران آینده، تجارت الکترونیک خودرو تابان تاخت، واسپاری توسعه گستر برنا، توسعه سرمایه رادین و مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا به عنوان اشخاص حقوقی هیأت مدیره انتخاب شدند.

اشتراک‌گذاری

لینک کوتاه:

رشد درآمد ارزی کشور
محکوم شدن قاچاقچی سیستانی
همچنین بخوانید
آخرین اخبار

خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی در پول نیوز

خدمات سئو

لیزر موهای زائد

لیفت نخ